AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Jeg finner ikke igjen tråden, men noen spurte hvordan vennelisten fungerte (rangeringen). Jeg gikk da inn på min for å se, og ble igrunn ikke så klok. Nå i dag har det endret seg, altså rekkefølgen på vennene. Topp 3 er de samme... men de neste 15 er ikke det. En har hoppet opp på 6. plass, jeg vet 100%sikkert at jeg ikke har vært innom hennes profil, men hun har kommentert et bilde. En fyr på 11.plass har jeg ikke vært innom, har verken chattet eller tagger eller kommentert. Kan han ha hoppet 3 plasser opp fordi han har besøkt min profil mye?Anonymous poster hash: 42335...523
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Dere tenker for mye.... Anonymous poster hash: b5baa...0ff 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 De første, det varierer mye, er de jeg har hatt mest kontakt med. Resten bytter plass men jeg har ikke hatt kontakt med noen av de. Jeg har ikke besøkt de, og de har ikke besøkt meg. Det er ingen fasit på dette, så det hjelper ikke å lure. Mest sannsynlig er det bare tilfeldig. Anonymous poster hash: 09617...a4f 1
Millimani Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Jaså er det rangering på vennelista på Facebook? Det har ikke jeg vært borti 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Jaså er det rangering på vennelista på Facebook? Det har ikke jeg vært borti Samme her, ikke lagt merke til det. Siden dere vet at dere ikke har besøkt profieln, hvorfor reagere? Er det virkelig noe å reagere på?Anonymous poster hash: 26f54...143
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Slik jeg ser det, når topp 5 er de som betyr mye for meg, da er det ikke tilfeldig. Jeg lurer fordi det hadde vært moro å vite hvem som er ofte innom profilen min.Anonymous poster hash: 42335...523
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Slik jeg ser det, når topp 5 er de som betyr mye for meg, da er det ikke tilfeldig. Jeg lurer fordi det hadde vært moro å vite hvem som er ofte innom profilen min.Anonymous poster hash: 42335...523 Det er ingen måte man kan se hvem som er ofte innom profilen din, det har Facebook selv sagt. Anonymous poster hash: 09617...a4f
Gjest Blubbs Skrevet 28. august 2014 #8 Skrevet 28. august 2014 Mine 10-12 første venner, er de jeg har mest med å gjøre. De første er folk jeg prater med flere ganger til dagen, kjæreste osv. Og ellers nære venner i vennegjengen jeg har ukentlig kontakt med. De 30 neste er resterende i familien (også linket som familie via facebook), og ellers folk i vennegjengen som jeg ikke direkte har mye kontakt med, men likevel treffer ukentlig (bestekompissene til typen, to av typene til to av mine nærmeste venninner). Måtte sjekke når jeg så denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå