AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Noen her som har byttet bank? Jeg har ingen komplisert økonomi, men har boliglån, brukskonto, og sparekonto. Jeg er dog litt usikker på om det kortet jeg har er et debetkort eller et kredittkort. Det er av typen du bruker på butikken eller i minibanken, så det får meg til å tro at det er et debetkort. Men så er det bilde av Visa-logoen i hjørnet av kortet, og Visa forbinder jeg kun med kredittkort. Uansett, er det å bytte bank en omstendig prosess? Er det som å bytte mobilleverandør, at den nye banken tar seg av det meste? Anonymous poster hash: 6cdd6...4e9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Dette er en enkel og grei prosess der du skriver under på at ny bank innhenter penger og avtalte trekk fra gammel bank. Eller du kan flytte over selv. Lurt å følge med i begynnelsen at regninger går ut av ny bank som planlagt. Tar litt tid å få nye kort og ny kodebrikke til nettbanken. Hadde ikke lån. Så hvordan det fungerer kan jeg ikke svare på. Anonymous poster hash: 8b5bf...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå