Gå til innhold

Hva slags brudekjole er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Fant et bilde av en brudekjole jeg syns var nydelig på Ebay. Jeg er egentlig litt fristet til å bestille den derfra siden det er så billig!

Men er det noen her som vet hvilket merke det er? Eller har en link til kjolen (originalen)?

Når vi snakker om Ebay kan jeg jo spørre i samme slengen, er det noen som har erfaring med "billigkjoler" fra Ebay eller andre nettsider til rundt en 1000-lapp?

Frister meg å prøve å bestille, bare jeg får eksakte mål. Å evt tape en 1000-lapp er jo ikke det verste når man skal betale for et helt bryllup!!

KLEM

post-83739-0-61381000-1409167474_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojjj... den var kjempefin! Kan du legge ut ebay linken? Er nok lurt å be selgeren sende med bilde de har tatt av kjolen, da det bildet er promo :)

Gjest Anubiel
Skrevet (endret)

Den ligner veldig (uten belte) på brudekjolen min, Dagen fra Pronovias. Hvorfor ikke heller kjøpe den brukt? Kan få den for noen tusenlapper på finn.no. Samme type skjæringer på brystet.

(Bilde ble litt rart, men om du klikker på det ser du bedre)

DAGEN_A.jpg

Endret av Anubiel
Skrevet

Tusen takk for svar og hjelp Dreamworld! Vet du om noen norske butikker selger dette merke? Litt skummelt å skulle bestille fra nettet liksom...

Theya, jeg finner ikke linken lenger! Har sett den tidligere på Ebay, den kommer og går i perioder ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...