Gå til innhold

alltid vannblemmer av jogging.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener til oslo halvmaraton og nå er jeg oppe i 1,7 km på langturene mine, men da får jeg alltid vannblemmer under føttene. Jeg har prøvd 3 forskjellige sko (alle for overpronering), men samme problem :( Noen tips? Føler liksom at foten min ikke sitter ordentlig fast på sålen skoen, men sklir litt rundt... Noen som har det sånn? Tips?

Anonymous poster hash: 76ced...458
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Hva med ekstra såler inni skoene? Og tape punktene på foten der du vet du er ekstra utsatt.

Skrevet

Hva med ekstra såler inni skoene? Og tape punktene på foten der du vet du er ekstra utsatt.

Ja kanskje det, skjønner ikke hvorfor dette skjer, er det bare fordi det er en lengre tur? Dette er da ikke vanlig?

Gjest Runforit
Skrevet

Ja kanskje det, skjønner ikke hvorfor dette skjer, er det bare fordi det er en lengre tur? Dette er da ikke vanlig?

Er grunnet lengre tur ja :) Jeg kan fint jogge 10 km uten antydning til blemmer, men ved lengre turer som f.eks over 14 km så får jeg også blemmet av en merkelig grunn. Løsningen for meg var iallefall å tape de utsatte stedene og gode løpesåler tilpasset tråkket :)

Skrevet

Er grunnet lengre tur ja :) Jeg kan fint jogge 10 km uten antydning til blemmer, men ved lengre turer som f.eks over 14 km så får jeg også blemmet av en merkelig grunn. Løsningen for meg var iallefall å tape de utsatte stedene og gode løpesåler tilpasset tråkket :)

:helen: da vet jeg det....

Skrevet

Sånn har jeg det og, hos meg funker det ikke å tape så jeg prøver bare å bite tenna sammen. Etterhvert som trælet kommer, blir det mindre og mindre blemmer :fnise:

Skrevet

Sånn var det for meg også. Prøvde 2 forskjellige Nikè sko og 1 par addidas. Like ille, men så kjøpte jeg Saucony - ingen vannblemmer, gnagsår i det hele tatt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...