AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Jeg har 150 000kr i forbrukslån i banken min. Nå har jeg 100 000kr jeg kan betale inn på det lånet. Ønsker jo å bli fortere ferdig. Noen som vet hva som skjer da? Må jeg betale noe for å betale raskere ned? Må jeg avtale med banken en ny nedbetalingsplan? Har faste trekk på fast beløp fra banken selv hver mnd.Anonymous poster hash: e8f26...dab
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Selvfølgelig kan du betale så mye du vil! Det kommer til å bli rimeligere fordi du sparer renter. Når det gjelder videre betalingsplan, så kan du bare fortsette med den du har, med mindre du ønsker å endre den. Anonymous poster hash: 13728...3d4 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Takk for svar 😊Anonymous poster hash: e8f26...dab
Fjompen Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Du må bare kontakte dem om det månedlige beløpet plutselig blir mye lavere. Systemet regner noen ganger ut en fast nedbetalingsplan, og om du forserer den så senker det trekkbeløpet for å beholde nedbetalingstiden. Det er såklart intet problem å korte inn tiden, slik at du blir kvitt faenskapet fortere. 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Jeg har 150 000kr i forbrukslån i banken min. Nå har jeg 100 000kr jeg kan betale inn på det lånet. Ønsker jo å bli fortere ferdig. Noen som vet hva som skjer da? Må jeg betale noe for å betale raskere ned? Må jeg avtale med banken en ny nedbetalingsplan? Har faste trekk på fast beløp fra banken selv hver mnd.Anonymous poster hash: e8f26...dab Så lenge lånet ikke er et fastrentelån kan du betale inn ekstra uten noe ekstra gebyr. Pass på at terminbeløpet opprettholdes og at løpetiden reduseres. Kanskje du må ta kontakt med banken for å korrigere dette. Du kommer til å spare masse i mindre renteutgifter. Anonymous poster hash: 1f03b...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå