AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Åh. Idag har jeg gått på en smell. Dvs, jeg har holdt meg til sunn mat, MEN "overspist". Har hvertfall ikke oversteget 2000 kalorier, men har spist mye karbohydrater som gjør at jeg føler meg ganske oppblåst nå.. Spiser vanligvis streng lavkarbo. Hva burde jeg gjøre? Tenkte å ta en joggetur på 6km, i tillegg til langtur med bikkja. God ide? Føler virkelig jeg legger på meg av så mange karbohydrater..Anonymous poster hash: 9d32e...40d
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Få deg et liv! Slutt å være så navlebeskuende og opptatt av uvesentligheter. Anonymous poster hash: 82bc1...157 7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Du har smelt litt i dag, men resten av dagen og i morgen skal du følge det du har planlagt. Det er mulig at du vli merke effektene av karbohydratene noen dager, men hvis du holder fast på den opprinnelige planen vil du ikke legge på deg så mye, spesielt ikke om du tok den ekstra joggeturen du planla. Anonymous poster hash: 8142d...942
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 spis tilsvarende mindre i morra? Anonymous poster hash: 251fc...dde
FitnessIna Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Om du ikke har oversteget 2000kcal får du ikke kalle det overspising. Du legger ikke på deg før du spiser i overskudd, selv om de 2000kcal eventuelt BARE skulle bestått av karbo. Kom tilbake til "gode" vaner i morgen, så går det greit.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 Vel, idag veier jeg 2kg mer, enda det virker som jeg har fått ut alt. Vet det ikke er 2kg fett, men er fortsatt vanskelig å få bort.Anonymous poster hash: c2f49...bfb
Gjest Runforit Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Om du lever streng lavkarbo så suger kroppen til seg vann når du inntar mye karbs. Lev som normalt så går det av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå