snoopy Skrevet 23. juni 2002 #1 Skrevet 23. juni 2002 Ja, nå begynner tiden virkelig å fly, jenter. Selv føler jeg at jeg ikke har alt under kontroll... Skal se på eksempler på bukett i morgen... bedre seint enn aldri. Dessuten har vi mye å gjøre i lokalet, siden bryllupet skal være på en gård.... Men nå kan vi begynne å glede oss, det er helt sikkert!!!! Noen som har nerver???
wed 02 Skrevet 24. juni 2002 #2 Skrevet 24. juni 2002 Faktisk så har jeg nå begynt å roe meg ned, jeg! Men for en uke siden DA var jeg rimelig stressa. Nå er imidlertid det meste på plass - og i denne uka har jeg tenkt til sove masse, drikke masse vann og gi komplimenter til kjærsten min! Det har vært en del krangling underveis, og jeg har hatt noen tunge dager - men nå ser jeg lyst på livet og bare gleder meg....
Eføya Skrevet 24. juni 2002 #3 Skrevet 24. juni 2002 Å jeg gleder, gleder, gleder, gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har en haug av ting å ordne denn uken , men føler at det skal gå greit. Bare jeg ikke har glemt noe. Det som står igjen er: Mandag: Kjøpe inn papir til sanghefter og menyer. Få levert vin. Tirsdag: Brudevals time, kjøpe inn snacks, kjøpe inn mineralvann. Onsdag: Lage menyer, kjøpe inn div små saker, lage sanghefter. Tordag: Skal til selvbruningskrem på hudpleiesalong, nappe øyenbryn, pakke alt. Fredag: Kjøre alt opp til stedet, sjekke inn på hotellet. Fotpleie, manikyr og aromaterapi hos hudpleier på hotelet, spise middag med forloverne mine. Lørdag: JIPPI!!!!!!!!!!!!!
wed 02 Skrevet 24. juni 2002 #4 Skrevet 24. juni 2002 Hei Ingvild! Bare en liten "warning" på det med aromaterapi: min venninne tok aromaterapi dagen før bryllupet, og våknet opp med DE posene rundt øynene på bryllupsdagen! :o Hun reagerte sannsynligvs på oljene som var blitt brukt. De er ganske sterke - og "vandrer" jo inn i kroppen - så hvis jeg var deg ville jeg kanskje tatt aromaterapien et par dager tidligere - så får kroppen tid til å komme seg igjen... Uansett må du sørge for å ikke bruke noe som du kan reagere på (at du bruker samme oljer du har brukt tidligere etc). Ikke meningen å stresse deg opp nå, men tenkte jeg skulle nevne dette for sikkerhets skyld...
Eføya Skrevet 24. juni 2002 #5 Skrevet 24. juni 2002 Oj, det hørtes ikke bra ut. Kanskje jeg burde avbestille hele aromaterapien. Har ikke tatt aromaterapi før så jeg vet ikke hva jeg reagerer på.
wed 02 Skrevet 24. juni 2002 #6 Skrevet 24. juni 2002 Ta en telefon til salongen - og snakk med hun skal skal massere deg. Hun kan sikkert gi deg noe mer informasjon om dette, for hvis du aldri har gjort det før, så vet du jo ikke hvordan du vil reagere. Men hva med en massasje uten eteriske oljer? Du kan vel bruke "vanlig" olje - som ikke er så sterk? Det er jo synd å måtte avbestille hele greia. Lykke til! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå