Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av denne panda-look'en nå...

Kjøper en ny kajal, har den enten på våtkanten, eller langs de nederste vippene, så går det fint noen dager/uker, og vips, så havner mesteparten under øyet, og jeg ser ut som en panda, eller at jeg har fått en blåveis...

Har prøvd tips som å brenne tuppen på blyanten før påføring, "sette" fargen med øyeskygge, har brukt kun øyeskygge istedenfor blyant/kajal, med samme resultat hver gang.

What to do?

Jeg har fet hud, og mistenker at det er noe av problemet, det meste sklir av...(likevel bruker jeg foundation, noe som ikke skulle gjøre at kajal/eyeliner flytter på seg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får i gel liner, og du påfører den med en kajal, for å få den intense effekten. Jeg har fra Maybelline og synes den er skitgod.

Skrevet

Du får i gel liner, og du påfører den med en kajal, for å få den intense effekten. Jeg har fra Maybelline og synes den er skitgod.

Hva mener du? Mener du å påføre kajal først eller at du dupper selve kajalen i gel lineren??

Anonymous poster hash: de556...724

Skrevet

Hva mener du? Mener du å påføre kajal først eller at du dupper selve kajalen i gel lineren??

Ja.

Skrevet

Ja.

Det hørtes snodig ut, men det skal jeg også prøve!

Skrevet

Det hørtes snodig ut, men det skal jeg også prøve!

Snodig kanskje, men genialt.

Skrevet

Jeg også sliter med dette. Blir alltid svart på kanten av øynene. Det blir kjempestygt D:
Har prøvd både med gel-liner og 'vannfast' øyeblyant, men ble svart likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...