Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!:)

Ville komme med en positiv tråd denne gangen! Jeg som skrev innlegget lengre nede om det å møte en på nettet. Denne gange er det full klaff! Har så så utrolig kjekt i lag. Jeg svever på rosa skyer nå om dagen. Har aldri før vært så aktiv som jeg har vært de siste 2 ukene. Vi har vært med hverandre stort sett hver dag. Funnet på utrolig masse kjekt sammen. Gått fjellturer, jogget, lagd god mat, vært på kino, fisket, padlet i kajak, vært på båtturer mm. Han er rett og slett drømmemannen min!:) Er bare 2 uker siden vi møttes, men det kjennes så rett ut. Vet det går fort frem nå, men tror at dersom man treffer en som er rett, så er det ikke nødvendig å spille kostbar eller ta det med ro. Vi trives med hverandre, og ser ikke grunn til å la være å treffe hverandre bare fordi det ofte er lurt å være litt tilbakeholden i starten.

Så ville bare ønske dere alle en god sommer, og nyt finværet!:) Sola skinner i dag, både ute og inni meg!:)

Klem!

Videoannonse
Annonse
Gjest Fraggel
Skrevet

Så hyggelig! :-D

Jeg vil også ha en slik aktiv mann.... :(:wink:

Skrevet

Fint for deg! Lenge leve romatikken!

=)

Skrevet

Hurra! Lykke til med utviklingen av forholdet!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Lykke til, og kos dere masse. :-)

Skrevet

Sukk....så romantisk!

Litt misunnelig,kjenner jeg....;)

Gjest lurven
Skrevet

livet er ikke en rosa sky

spørsmålet er om du takler det den dagen du faller ned fra skyen

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Det var jo ingen spörsmål her :fy:

Gjest baby-E
Skrevet

lykke til, og kos dere masse i sommer! :hjerter:

Skrevet

Så hyggelig.. kos dere masse i sommer...

Skrevet

Kjenner meg masse igjen i det du skriver! La dere rive med, kos dere og gjør akkurat dete dere føler for! :P

Skrevet

Så herlig. :P

Ha en flott og romantisk sommer.

Skrevet

Møtte også drømmemannen på nettet. Vi møttes "live" en uke senere, og det var bare full klaff. Dette er nå 9,5 måneder siden. Vi giftet oss for 2 uker siden og venter barn i desember!

Nyt livet og kjærligheten du!

Skrevet

Frk.Lykkelig: Gratulerer så masse med bryllupet, og det kommende barnet!:) Skal si det gikk fort for dere da! Et bevis på at det ikke alltid trenger å tenkes så mye og prøve å være kostbar! Av og til er det bare rett!:)

Var dere mye med hverandre i starten? Vi er med hverandre hver dag, og stort sett flere timer hver gang. Men vi finner alltid på kjekke ting i lag. I går var vi og klatret! 1. gang jeg prøver det!:) Var kjempekjekt!

Vi er 28 og 33 år, så håper dette holder! Jeg har hvertfall ikke tenkt å gå noen plass! Han vil ha meg med opp og besøke familien sin om 2 uker..........! Jeg har vært uheldig før, for ikke så lenge siden, blitt kraftig såret, så håper jeg slipper det denne gangen! Men det ser jo lovende ut da!

Vi virker til å være to like personer, med masse like interesser, nesten likt yrke, og samme type personlighet!

Takker og bukker for alle koselige tilbakemeldinger jeg har fått!:)

Skrevet

Så kos! Nyt sommeren og hverandre! :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare en liten oppdatering: Dette går bare ikke ann.... han er sååååå utrolig god, nesten for godt til å være sant!!! Han lager middag til meg, frokost på sengen, skriver dikt, gir meg massasje og maaange komplimenter. Har det bare bedre og bedre i lag vi!:) Reiser på ferie sammen på fredag! Gleder oss masse.

Har jo gått utrolig fort frem dette her.........men håper det går bra! Han har sagt at han elsker meg allerede.......... og har ikke kjent ham mer enn 4,5 uke......vært sammen HVER dag!:) Finner på såååå masse gøy ilag! Han er definitivt drømmemannen min!

Fortsatt fin sommer til dere alle sammen!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...