Alja Skrevet 27. august 2014 #1 Del Skrevet 27. august 2014 hva er whatsapp og hva brukes det til? Alle har det plutselig, og jeg er helt grønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Del Skrevet 27. august 2014 Er ikke det sånn som Viber? Gratis meldinger, så lenge man er på nett. Tar visst mye MB. Anonymous poster hash: eca0a...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Del Skrevet 27. august 2014 Du laster det ned til telefonen din og det fungerer da slik at du via det kan sende sms og ringe gratis til alle kontaktene dine som også har det. Jeg brukte det før, men gikk over til Viber. Eneste du betaler for er datatrafikk, men bruker du trådløs nettverk er det helt gratis Anonymous poster hash: 01294...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #4 Del Skrevet 27. august 2014 Viber bruker mye mindre mb enn whatsapp, enig i at den brukte en del. Anonymous poster hash: 01294...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #5 Del Skrevet 27. august 2014 Du kan vel ikke ringe med whatsapp, men sende meldinger, bilder og lyd. Ellers er det ca det samme. Jeg liker whatsapp bedre enn Viber ettersom jeg tekster mye mer enn jeg ringer og er vandt med whatsapp.. smaksak. Anonymous poster hash: cce2f...eb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå