Gå til innhold

Lekegrind til å heve bunnen på. Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg er helt på riktig plass nå, men er det noen barnefamilier her med lekegrind? Har hentet opp min fra kjelleren. En sammenleggbar i tre. Det skal gå an å heve bunnen. Det er hull I gitteret. 2 ulike høyder. Men hvordan gjør jeg det? Er 7 år siden den var i bruk sist. Trodde ikke jeg måtte skru den opp, men ser ut som det kanskje er tilfellet. Men redd den blir ødelagt om jeg bare setter i gang å skru uten å ane hva jeg gjør.

Noen snille som har peiling og gidder å forklare ??? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en i hvitt tre som er tre nivå. Mulig det er samme? Min skrur man bare bunnen inn i der hakket man ønsker. Veldig enkelt var det. Først skrur du sammen gitteret så setter du bunnen oppi og skrur den fast i den høyden du vill ha. Vet ikke hvordan jeg skal forklare men var superenkelt og jeg har aldri skrudd sammen noe selv:p

Skrevet

Er det bare en skrue som går gjennom enten planken i bunn eller sprinklene? Min er skrudd sammen nemlig, men ser at på rammen (planken) i bunn det nederste nivået der bunnen er festet, så er det skruer på samme sted som det er hull i sprinklene på de to andre nivåene. For da skrur jeg kanskje bare ut de? Løfter bunnen og skrur inn i ønsket nivå? Det er sikkert sånn da. :-) Supert altså. Tusen takk. Da skal jeg sikkert klare det.

Skrevet

Ja du skrur de bare ut og skrur de inn lenger opp:-) tror det er samme, er bare så elendig på å forklare:p

Anonymous poster hash: 5a5d5...875

Skrevet

Hadde jo ikke riktig verktøy for hånd, så får sette typen på saken om litt. Men det ser ut som det er sånn, så håper og tror det går i orden. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...