AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Del Skrevet 27. august 2014 Fikk en kraftig lårhøne idag på trening, og om 2 dager er det kamp. Kan jeg spille kampen? Akkurat nå er det veldig stivt, og det gjør vondt i låret når jeg sitter. Jeg greier heller ikke bøy benet opp mot rompa (du vet, den tøyeøvelsen).. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 4fb6b...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Del Skrevet 27. august 2014 Ingen eksperter som kan svare? Wiggins, f.eks? Anonymous poster hash: 4fb6b...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Runforit Skrevet 27. august 2014 #3 Del Skrevet 27. august 2014 Da jeg trente kampsport var lårhøne hverdagskost. Er vondt, men jeg trente selv om. Så lenge det kun er muskulært og du klarer å bevege deg så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Del Skrevet 28. august 2014 Du må jo nesten kjenne etter selv på kampdagen. Varm opp rolig og se hvordan det går. Anonymous poster hash: ac20c...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå