Gjest bataiiley Skrevet 5. juli 2004 #1 Del Skrevet 5. juli 2004 Vi er veldig i tvil hva vi skal skaffe... Det står mellom en tre-hjuling; Teutonia Y2k System eller en fire-hjuling; Teutonia Mistral Sports. Er det lettere å bevege seg rundt med en 3- eller 4-hjuling? Hva med sne, stier osv.? Fint om noen vil dele sine erfaringer med oss som skal kjøpe vogn i disse dager! Er så veldig i tvil!!!! 1000 takk!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy74 Skrevet 5. juli 2004 #2 Del Skrevet 5. juli 2004 Hei. Jeg har en vogn med 4 hjul. Grunnen til at jeg kjøpte denne er at 3-hjulinger velter veldig lett hvis barnet prøver å reise seg i vognen. De har en 3-hjuling til min niese, å denne har hun veltet mange ganger. Det er en stor fordel med luftfylte dekk, disse er lett å trille både på grus, asfalt og snø. Lykke til med kjøpet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest batailley Skrevet 5. juli 2004 #3 Del Skrevet 5. juli 2004 Tusen takk for svar "lillemy74". Kjekt å vite da! Høres jo veldig skummelt ut med 3-hjuling om den kan velte lett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 5. juli 2004 #4 Del Skrevet 5. juli 2004 Har kjøpt med 4 hjul, syntes ikke de med 3 hjul er noe fine. Grøste når jeg leste hva lillemy74 skrev. Og jeg ville tru at de ikke var så gode på vinterføre. (skal jo ikke si sikkert da har jo ikke hatt det før) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 5. juli 2004 #5 Del Skrevet 5. juli 2004 Vi har tre hjuling fra Teutonia og er glad for det . Hva er dette med at dekan velte hvis barnet forsøker å reise seg opp, barn skal være fastpent i sele når de er så store at de beveger seg og sitter opp. (Klok av skade, vår lille tass falt ut av vognen) God grunn til å kjøpe tre hjul: utseende. Før vi valgte vogn holdt jeg en knapp på 4 hjul, men husbonden ville ha 3 hjul. Jeg er bare så glad for at jeg lot meg overtale. Her er Teutoniavogner billigst: http://www.pingpong-online.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #6 Del Skrevet 5. juli 2004 God grunn til å kjøpe tre hjul: utseende. Kunne du ikke komme opp med noe bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snartmammaoktober04 Skrevet 5. juli 2004 #7 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg er enig i at 3-hjulingene er litt tøffe og sporty å se på, men er de praktiske lurer jeg også på...? Er fremkommeligheten på f.eks. snø like god? Hva med stier i skog og mark? Noen som vil dele flere erfaringer med oss tvilende...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigerpus Skrevet 5. juli 2004 #8 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg er enig i at 3-hjulingene er litt tøffe og sporty å se på, men er de praktiske lurer jeg også på...? Er fremkommeligheten på f.eks. snø like god? Hva med stier i skog og mark? Noen som vil dele flere erfaringer med oss tvilende...? Har hatt 3-hjuling i 2 år nå, Teutonia Y2K/2 og er kjempefornøyd. Den velter ikke, barnet faller ikke ut, den er meget lett å trille, fin på snø, grus, asfalt, grusvei, skog og sjø. Vesla trives også godt, ryggen kan også legges helt ned for soving. Vi er kort sagt kjempefornøyde! Har i tillegg en 4-hjuling men det er 3-hjulingen som er førstevalget. Lykke til med valget, Tiger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 6. juli 2004 #9 Del Skrevet 6. juli 2004 Ok skal komme med flere gode grunner, var litt rask med forrige innlegg. Det er lett fremkommelig, jeg synes den er stødig. Kan bare skrive under på det tigerpus skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #10 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har nettopp bestilt meg en Y2K system, etter å ha vært i samme tvil som deg. Fordelene med en Mistal Sports er at den er lettere (alu), håndtaket kan svinges og den er smalere når den pakkes. Dette er argumenter alle selgere jeg har truffet bruker for å selge Mistral. Når det gjelder Y2K system, som jeg har valgt, så baserte jeg kjøpet på gode erfaringer fra en venninne. Lett å kjøre i humper og på mark/stier, 4-punkt fjæring, du kan snu innsatsen, den er fin og grei å pakke sammen, den har håndbremse til nedoverbakker, og er litt mer anvendelig som sports-vogn. I tillegg er den jo uten tvil stilig å se på! At barn lettere kan falle utav vognen siden det er en tre-hjuling forundrer både meg og min venninne. Barn skal være sikret i vogn, på lik linje med i bil. Tenk dersom man ikke sikret barna sine i bil, har liksom ikke type bilsete så mye å si lengre! Lykke til med valget! Hilsen Bogi på Vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariann Skrevet 8. juli 2004 #11 Del Skrevet 8. juli 2004 jeg kjøpe vogn med 4 hjul enkelt og greitt fordi jeg syns de er finest... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå