AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Lurer på hva dere ser etter i barneklær! Jeg må si jeg savner pene enkle og klassiske barneklær til en ikke så altfor stiv pris. Syntes det er så mye retro print og fæle farger ute å går. Jeg vil ha pene gutteklær og søte, koselige jente klær til hyggelig pris. Hva mener dere?? Anonymous poster hash: f9786...b2d 1
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Jeg kunne tenkt meg litt mer fargesprakende unisex klær til en ok pris, uten så sabla mye Hello Kitty eller Biler. Egentlig type Polarn O. Pyret, bare billigere. 9
Susa Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Jeg liker heller ikke alle de skrikende fargene og alle de fæle printene til gutter. Ta en tur på hm f.eks. haier og monstre på alle gutteklær omtrent jo! Skulle gjerne hatt mer av newbie-klærne. De er fine. 4
Tante-Sofie Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Jeg kunne tenkt meg litt mer fargesprakende unisex klær til en ok pris, uten så sabla mye Hello Kitty eller Biler. Egentlig type Polarn O. Pyret, bare billigere. Polarn O. Pyret er jo blitt urkjipt etter at de fikk nye eiere. 1
Ylva Virvla Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Synes det er mye trange bukser til småbarn. Særlig jenter. Kopier av det voksne går med. Må jo være veldig ubehagelig å ha under dress og regntøy i barnehagen. Så jeg ser etter løse, behagelige bukser. 7
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Elsker Newbie-serien, men synes de kunne hatt litt bedre utvalg i behagelige bukser for jenter. Kjolene i serien er fine, men upraktiske. Anonymous poster hash: 04a05...2f8 1
Gjest Riskjeks Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Jeg skulle også ønske det var mer klær i klassisk stil i kjedebutikkene. Nå er det mest stygge print av forskjellige tegneseriefigurer etc, og veldig mye av klærne, spesielt til jenter, ser jo ut som voksenklær i miniatyr. Da jeg var barn, var det jo riktignok forskjellige farger/mønstre til jente og gutt, men snittet/passformen var den samme. Nå skal jenter gå i så trange klær... Liker det ikke! 3
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. august 2014 #8 Skrevet 27. august 2014 Jeg savner flere gutteklær som er ensfargede. Må gjerne være neonfarger eller andre sterke farger, men det er så alt for mange klær som har så "bråkete" "kult" guttemønster på seg. En juleaften ville jeg at barnet mitt skulle få på seg en hvit, enkel genser. En ordentlig en, altså. Aner dere hvor lang tid jeg måtte bruke for å lete etter en hvit genser som var ordentlig, men som likevel fungerte til en gutt? For øvrig misliker jeg at det på en del butikkjeder først kommer en dose med badetøy til jenter, og så kommer ikke guttevariantene før om en stund.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #9 Skrevet 27. august 2014 Fine sparkebukser/selebukser i større størrelser(finner bare til 68/74). Synes de var så praktiske. Ellers savner jeg ikke noe spesielt. Men synes det er mye grelle farger. Liker best duse farger sånn som newbie f.eks. Dødningehoder og andre trykk liker jeg ikkeAnonymous poster hash: bc3b8...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #10 Skrevet 27. august 2014 Generelt savner jeg et bedre utvalg i gutteklær. Får inntrykk av at de store kjedene har tre ganger så mye klær til jenter, som til gutter. Så ønsker jeg meg flere unisex-klær. Lei av at alt til gutter skal være blått med biler eller fotball på. Polarn og pyret er her et hederlig unntak. Kjøper mange av klærne til sønnen min der.Anonymous poster hash: 3ab15...521 3
Euphorbia Skrevet 27. august 2014 #11 Skrevet 27. august 2014 Jeg savner også mer unisex-klær. Er ikke så veldig på å dolle snuppa opp i rosa prinsessegreier, kjoler og blonder. Men alternativet er ofte så veldig typisk gutt. Liker praktiske plagg som gjerne er fargerike, eller duse, og kan godt være print, men litt mer kjønnsnøytralt. Ender ofte opp med å kjøpe klær med traktor og lignende på til snuppa, fordi det var fin farge (typ. ikke rosa med glitter og fjas) nå virket det sikkert som jeg ikke liker noe form for jente-tøy, er ikke slik altså, men de er ofte så veldig upraktiske.. Finnes jo noe fint av det også. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #12 Skrevet 27. august 2014 Zhara har en del klassisk pent tøy. Anonymous poster hash: daf32...2d4 1
mulberrygal Skrevet 27. august 2014 #13 Skrevet 27. august 2014 Jeg savner også klassiske gutteklær. Også strikket bomull og ikke bare ull. Sparkebukser opp til 92 er jo fint, min gutt sluttet og passe 80 etter han var et år gammel men synes det er veldig fint med sparke/selebukser til de som er eldre enn 1 år også. Jo og bukser som er slimme rundt ankelen, hvem finner det som en god ide å lage dongeri bukser med sleng til 1-åringer? De er jo i konstant bevegelse og det er latterlig at de må snuble rundt i vide plagg. Når jeg trener så har jeg på meg tights og ikke slengbukse, hvorfor lager de noe så kjapt til småtisser? 2
Quiet Skrevet 27. august 2014 #14 Skrevet 27. august 2014 Jeg skulle ønske Newbieserien bestod av flere produkter og at de hadde ulltøy. Liker for øvrig at de stadig utvider til å dekke litt større barn. Ellers skulle jeg ønske meg litt mer nøytralt jentetøy generelt. 1
fruBeist Skrevet 27. august 2014 #15 Skrevet 27. august 2014 Zhara har en del klassisk pent tøy. Anonymous poster hash: daf32...2d4 "Klassisk" ja. Snøft! http://www.aftenposten.no/familie-og-oppvekst/Denne-babygenseren-fra-Zara-vekker-sterke-reaksjoner-7682336.html _______________________ Jeg har ikke egne barn, men etter noen år på småbarnsavdeling i barnehage savner jeg en body der knappene ikke er plassert midt mellom beina. Upraktisk og sikkert ikke det mest behagelige. Den ideelle plasseringen av knappene må være sånn litt under navelen på barnet.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #16 Skrevet 27. august 2014 Skulle ønske det fantes mye mer jentetøy uten rysjer/paljetter/glitter/puffermer osv. Greit med rosa og fint med tunika, men det er ofte så mye annet "dill" på.. Og enkle gensere og bukser uten verken Biler eller prinsesser. Jenta mi er veldig glad i sterke farger, spesielt grønt, rødt og gult, og det finnes det ikke alt for mye av, uten at det følges av et veldig typisk guttemønster. Anonymous poster hash: b89cc...408
Hjarte Skrevet 27. august 2014 #17 Skrevet 27. august 2014 Jeg savner et større utvalg i gutteavdlingene, spesielt hverdagspene klær. Det er greit nok at det finnes en og annen skjorte med biler eller Angry birds på, men jeg synes ikke noe om at disse klærne skal være så dominerende. Det var vanskelig å finne en lue til guttungen uten den stygge fuglen på :-p Jeg er også lei av Spiderman, og liker egentlig ikke at de lager klær med han på til små barn. Når småguttene går rundt og sier at han er en slem mann som banker andre, fordi det er det de tolker at han gjør i serien, så kan en spørre seg selv om han egentlig er et forbilde som småguttene kan ha. Som andre her i tråden så liker jeg også Newbie, men det er bare så synd at de bare finnes for de yngste barna. 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #18 Skrevet 27. august 2014 Er dritlei av traktorprint, bilprint, Angry Birds, Spiderman, Hello Kitty osv. Ville gjerne hatt mer av unisexklær som FUB feks. Gjerne mer Newbie til de over str 80. Liker godt Mar Mar, FUB, Meminii, Hust and Claire, Zara. Liker godt klassiske klær. Duse rosafarger, eller marineblått til gutt. Brunt er fint og passer godt til både gutt og jente! Skulle hatt mer gult også! ELSKER strikkeklær fra guttestrikkeboka eller Strikk til smårollinger feks. Anonymous poster hash: 6b292...fcb 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. august 2014 #19 Skrevet 27. august 2014 Zhara har en del klassisk pent tøy. Anonymous poster hash: daf32...2d4 Til jenter vil jeg tro. Tipper at de ikke har noe til gutter?
agg Skrevet 27. august 2014 #20 Skrevet 27. august 2014 Til jenter vil jeg tro. Tipper at de ikke har noe til gutter? http://www.zara.com/no/no/barn/gutt-%283-14-%C3%A5r%29/lange-ytterjakker-c269266.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå