Djungelvrål Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Jeg har 9 . Fikk Bourjois sin Healty Mix foundation i fargen beige i posten i dag. Er en favoritt. Bestilt fra Amazon.. Farge var litt lys men blir sikkert perfekt til vinteren når jeg er blekere. Så endte opp med å blande den med Fit Me i en mørkere farge. Men nå MÅ jeg bruke de jeg har selv om jeg har lyst å prøve andre som f.eks. Lumi Magique foundation fra Loreal. En annen favoritt er Rimmels Wake me up foundation. Andre jeg har er fra MUA, Chanel og Loreal ++.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 7 stk. Fra merkene Bobbie Brown, Yves Rocher, Chanel, L'Oreal, de jeg har brukt i sommer er Chanels Perfection Lumiere Velvet og Yves Rochers Youthful Glow Foundation.
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 (endret) Hmmmm. Nå har jeg 5: Smashbox Liquid Halo (02), Smashbox Halo-pudder (Light), Lily Lolo mineralpudder (Warm Peach), Benefit Hello Flawless Oxygen Wow (I'm Pure 4 Sure) og Bourjois Healthy Mix (52 Vanilla). + 8hr-pudderet fra Sephora som jeg har brukt alene i ansiktet i sommer. Endret 27. august 2014 av ^^Belle^^
Gjest Artistina Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Ingen .. jeg har en concealer som jeg bruker under øynene og litt pudder i ansiktet - i tillegg til fuktighetskrem, selvsagt.
Faina Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 2. Max factor lasting performance og Max factor facefinity. Bruker mest bb-krem fra body shop.
Lollipops Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Har 3. Mineralfoundation fra Bare Minerals, Double Wear foundation fra Estee Lauder (som forresten føles ut som en maske på huden...) og True Match foundation fra Loreal
Poppie Skrevet 27. august 2014 #8 Skrevet 27. august 2014 1 fra Everyday Minerals. Har prøvd mange i mitt liv, men denne er den eneste jeg trenger
Gjest Skrevet 27. august 2014 #10 Skrevet 27. august 2014 2. Fit me og Dermablend (som omtrent er den eneste jeg bruker).
vimsefrøken Skrevet 27. august 2014 #11 Skrevet 27. august 2014 Jeg har 3 mineralfoundations og 8 flytende Foundations (hvis jeg inkluderer BB cream og CC cream også), så 11 til sammen. Jøss ble litt overrasket over at det var så mange når jeg tenker etter.
Gjest earthquake Skrevet 27. august 2014 #12 Skrevet 27. august 2014 Bare 1 faktisk, hvis man ser bort fra cc og bb creams. Har en overflod av alt annet, men foundation bruker jeg som regel opp før jeg kjøper ny.
following_angels Skrevet 27. august 2014 #13 Skrevet 27. august 2014 5 Tarte Amazonian clay full coverage airbrush foundation (mineralpudder) L'oreal True Match liquid foundation Rimmel Wake me up Borjois Healthy Mix Maybelline BB Cream (hadde 2 Revlon Colorstay men gav de vekk til noen venner). Er bare pudderet som er riktig farge for meg nå, de andre er for lyse, men satser på at etterhvert kan jeg få brukt de også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå