Gjest Fraggel Skrevet 5. juli 2004 #1 Del Skrevet 5. juli 2004 http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/07/05/402346.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. juli 2004 #2 Del Skrevet 5. juli 2004 Nå ble jeg nesten fysisk syk... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 5. juli 2004 #3 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg tror ikke jeg hadde ønsket å leve mer etter noe sånt. Har INGEN ord som kan beskrive dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. juli 2004 #4 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg tror ikke jeg hadde ønsket å leve mer etter noe sånt. Har INGEN ord som kan beskrive dette her. Jeg tror jeg hadde ønsket å TA liv etter noe sånt... Sjøl om det ikke er noen løsning.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juli 2004 #5 Del Skrevet 5. juli 2004 De får vel to uker i fengsel eller noe sånt, de som har voldtatt og mishandlet henne og tilbud om hjelp til både det ene og det andre. Fadern eller, stakkars jente.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. juli 2004 #6 Del Skrevet 5. juli 2004 Er det virkelig mulig????????????? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #7 Del Skrevet 5. juli 2004 kan noen gi meg EN god grunn til at voldtekt ikke skal straffes med 35-60 år bak murene? Og drap med 50-70? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 5. juli 2004 #8 Del Skrevet 5. juli 2004 Nå er jeg ikke sikker på hvor mye man bør få får voldtekt og drap.Men nedre strafferamme for å voldta et barn er 2 års fengsel, å kopiere en hundrelapp har nedre strafferamme på 3 år.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juli 2004 #9 Del Skrevet 5. juli 2004 :o Jeg kjenner jeg rett og slett blir kvalm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. juli 2004 #10 Del Skrevet 5. juli 2004 Nå er jeg ikke sikker på hvor mye man bør få får voldtekt og drap.Men nedre strafferamme for å voldta et barn er 2 års fengsel' date=' å kopiere en hundrelapp har nedre strafferamme på 3 år.. :klø:[/quote'] DET er helt villt... Håper det gjør noe med disse strafferammene også nå som det foreslås å ølke maksimumstraffen i Norge til 30 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 5. juli 2004 #11 Del Skrevet 5. juli 2004 dette her er helt sykt! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 5. juli 2004 #12 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har mine meninger om strafferammene (og det går ikke ut på "bur dem inne på livstid" ...), men orker ikke å ta den debatten nå. Jeg synes bare dette var så jævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #13 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg blir kvalm av å lese artikkelen. kan ikke forstille meg hvordan jenta må ha det nå, stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonStop Skrevet 5. juli 2004 #14 Del Skrevet 5. juli 2004 E' det mulig!!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #15 Del Skrevet 5. juli 2004 Håper ikke disse mennene slipper unna med at hun aktivt deltok i SM eller noe sånt. Utrorlig hva slike forbrytere kan lyve om. Hvis de får advokathjelp tipper jeg at advokaten råder dem til å lyve. Tiltalte har jo "lov til" å lyve i en straffesak. Hvis de ikke tilstår og bevisene ikke er sterke nok henlegges saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. juli 2004 #16 Del Skrevet 5. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 5. juli 2004 #17 Del Skrevet 5. juli 2004 Grusomt! :evil: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. juli 2004 #18 Del Skrevet 5. juli 2004 Helt for jævlig. Det må jo være noe gale oppi hodet til folk som gjør noe slikt!! Og, norske fengselstraffer er patetisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. juli 2004 #19 Del Skrevet 5. juli 2004 Nå er jeg ikke sikker på hvor mye man bør få får voldtekt og drap.Men nedre strafferamme for å voldta et barn er 2 års fengsel' date=' å kopiere en hundrelapp har nedre strafferamme på 3 år.. :klø:[/quote'] Dette har sin helt naturlige forklaring, som jeg har forsøkt å forklare mange mange ganger. Straffer utmåles ikke etter hva er minst og mest verst prinsippet. Om det var tilfelle, burde jo de som kopierer penger fått 2-3 dager i fengsel. Og hvor mange tror du da hadde kopiert penger.....? Straffer settes av ulike hensyn, og straffer for voltekt og pengekopiering kan derfor ikke sammenliknes uten videre. Når det er sagt håper jeg denne 19-åringen (og 28-åringen) får laaaaang straff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 5. juli 2004 #20 Del Skrevet 5. juli 2004 . Hvis de får advokathjelp tipper jeg at advokaten råder dem til å lyve. Tiltalte har jo "lov til" å lyve i en straffesak. Hvis de ikke tilstår og bevisene ikke er sterke nok henlegges saken. Advokater råder ikke folk til å lyve. De kan evt råde dem til å ikke ville uttale seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå