AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Hei! Eksen min og jeg gjorde det slutt for drøye to mnd siden. Jeg er et forholdsmenneske, mens han aldri har stresset med dette. Drøye 5-6 uker etter bruddet virket det som om han allerede hadde fått seg ei ny ei. Jeg er der at jeg fortsatt håper, men egentlig vet at det aldri blir oss. Det knakk meg veldig nå som jeg fikk vite at det var på vei til å faktisk bli et forhold. Kan det være en rebound fra han sin side? Og hvis ikke - hvordan i alle dager takler en dette? Anonymous poster hash: 73a14...cae
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 At han aldri stresser med å måtte være i forhold, tyder på at det er noe spesielt med hun han allikevel er i forhold med nå da. Han som vet at han klarer seg alene, trenger henne jo ikke. Han vil ha henne. Anonymous poster hash: c093d...915 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 At han aldri stresser med å måtte være i forhold, tyder på at det er noe spesielt med hun han allikevel er i forhold med nå da. Han som vet at han klarer seg alene, trenger henne jo ikke. Han vil ha henne. Anonymous poster hash: c093d...915 Det er nok den harde sannheten ja. Takk for tilbakemelding -TS Anonymous poster hash: 73a14...cae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå