Lumos Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 (endret) Ja, overskriften sier egentlig det meste! Ønsker meg en fin, god stol som skal brukes i et hjørne av stuen. Er veldig glad i å lese, og har lyst på et lite lesehjørne med en lampe, et lite bord til tekoppen og en god stol å sitte i. Noen som har tips til stol? Vil ikke bruke veldig mange tusen på stolen, men har litt slingringsmonn! Edit: Glemte å skrive at stilen i huset er nordisk'ish! Mye gråtoner, hvitt, med litt farge her og der. Endret 27. august 2014 av Lumos
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Vi har Galaxy-stolen fra Møbelringen. Heslig farge, ja, men her ser du ihvertfall fasongen: Du kan velge mellom mange ulike stoff både til selve stolen og til knappene. Vi har for eksempel grå med turkise knapper. Og det beste av alt: den er innmari god å sitte i! Vi har en heklet puff som tilbehør, og der kan jeg tilbringe mange timer med boken min.
Gjest Artistina Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Ja, overskriften sier egentlig det meste! Ønsker meg en fin, god stol som skal brukes i et hjørne av stuen. Er veldig glad i å lese, og har lyst på et lite lesehjørne med en lampe, et lite bord til tekoppen og en god stol å sitte i. Noen som har tips til stol? Vil ikke bruke veldig mange tusen på stolen, men har litt slingringsmonn! Edit: Glemte å skrive at stilen i huset er nordisk'ish! Mye gråtoner, hvitt, med litt farge her og der. Bolia har mange fine lenestoler.
Pingting Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Vi har Strandmon fra IKEA med fotskammel til Kostet i underkant av 3000,- for stol + skammel, og synes den er god for sin prisklasse. Og ser ikke ut som det billigste IKEA-rælet. Men om dere har mulighet til å slenge på et par tusenlapper, så ville jeg kanskje vurdert en tur på Bolia
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Om du har plass ville jeg hatt en sånn daybed/sjeselong. Har sett flere bilder der de ser sikkelig digge ut!Anonymous poster hash: 63af1...1a9
AnonymBruker Skrevet 29. august 2014 #6 Skrevet 29. august 2014 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79805430/ Jeg har denne. Jeg liker nordisk stil, med lyse farger. Billig er den også. Hva som er en fin stol er jo veldig individuelt. Anonymous poster hash: e71da...2c1
Lumos Skrevet 3. september 2014 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2014 Tusen takk for tipsene. Har sett litt på den grå fra Ikea Galaxyen var fin fasong på! Så god ut å sitte i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå