Gå til innhold

Trenger tips til en god og ikke altfor dyr stol til lesekrok

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, overskriften sier egentlig det meste! Ønsker meg en fin, god stol som skal brukes i et hjørne av stuen. Er veldig glad i å lese, og har lyst på et lite lesehjørne med en lampe, et lite bord til tekoppen og en god stol å sitte i. Noen som har tips til stol? :)

Vil ikke bruke veldig mange tusen på stolen, men har litt slingringsmonn!

Edit: Glemte å skrive at stilen i huset er nordisk'ish! Mye gråtoner, hvitt, med litt farge her og der.

Endret av Lumos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Galaxy-stolen fra Møbelringen. Heslig farge, ja, men her ser du ihvertfall fasongen:

217882010_0_3.jpg

Du kan velge mellom mange ulike stoff både til selve stolen og til knappene. Vi har for eksempel grå med turkise knapper. Og det beste av alt: den er innmari god å sitte i! Vi har en heklet puff som tilbehør, og der kan jeg tilbringe mange timer med boken min. :nigo:

Gjest Artistina
Skrevet

Ja, overskriften sier egentlig det meste! Ønsker meg en fin, god stol som skal brukes i et hjørne av stuen. Er veldig glad i å lese, og har lyst på et lite lesehjørne med en lampe, et lite bord til tekoppen og en god stol å sitte i. Noen som har tips til stol? :)

Vil ikke bruke veldig mange tusen på stolen, men har litt slingringsmonn!

Edit: Glemte å skrive at stilen i huset er nordisk'ish! Mye gråtoner, hvitt, med litt farge her og der.

Bolia har mange fine lenestoler.

Skrevet

Vi har Strandmon fra IKEA med fotskammel til

strandmon-relappstol__0164703_PE319846_S

Kostet i underkant av 3000,- for stol + skammel, og synes den er god for sin prisklasse. Og ser ikke ut som det billigste IKEA-rælet. Men om dere har mulighet til å slenge på et par tusenlapper, så ville jeg kanskje vurdert en tur på Bolia :)

Skrevet

Om du har plass ville jeg hatt en sånn daybed/sjeselong. Har sett flere bilder der de ser sikkelig digge ut!

Anonymous poster hash: 63af1...1a9

Skrevet

Tusen takk for tipsene. Har sett litt på den grå fra Ikea :)

Galaxyen var fin fasong på! Så god ut å sitte i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...