Joelle Skrevet 5. juli 2004 #1 Skrevet 5. juli 2004 Jeg er litt stresset nå! Er på jakt etter en fin kjole jeg kan ha når jeg skal være forlover! Lette litt i helga, og fant en fin kjole, men den var litt for dyr (nesten 4000). Er det noen som har tips til greie brutikker i Oslo som har fine selskapskjoler? Har fått tips om en butikk som heter Diin (på Frogner tror jeg). Kjenner noen til denne? Jeg vil ha en enkel, men flott kjole og gjerne til en overkommelig pris (helst under 3000 kr). Har nettopp ringt Kristins brudesalong på Lillestrøm, men der har de ferie!!
Bokalven Skrevet 5. juli 2004 #2 Skrevet 5. juli 2004 Har du sjekket gulesider.no? Ellers har jeg sett en frisør/kjole-butikk i Akersgata, ca vis-à-vis Deichmanske/Trefoldighetskirken.
Lullu Skrevet 5. juli 2004 #3 Skrevet 5. juli 2004 Hei! Ved VG-bygget (akersgata?) ligger det en fin kjolebutikk på hjørnet (du går forbi VG-bygget, oppover mot kirken. På samme side, på hjørnet av neste bygning om jeg husker rett, ligger butikken). Her finnes mange flotte kjoler til rundt 2 000,- Jeg kjøpte mine i brudekjolebutikk (v/ Steen&Strøm). Betalte 4 500,- for 2 lekre kjoler! Søk på nettet, og finn de som ligger i Oslo. Ligger også en fin butikk på Strømmen Storsenter, Celine. Så har du også kjolebutikk i Slottspassasjen. 4 000,- syntes jeg var for mye.... Hvor ofte er du kommer til å bruke en slik kjole? Har sett en hel haug med lekre kjoler til rundt 2 000,-
AugustBrud'04 Skrevet 5. juli 2004 #4 Skrevet 5. juli 2004 Ja, Diin på Frogner kan absolutt anbefales! Har mye fint der, også brudekjoler. Ellers har du jo en i Akersgt. i Oslo, husker ikke helt hva den heter, noe med b?, den ligger rett ovenfor regjeringsbygget - der tror jeg de har salg nå også. Lykke til da!
AugustBrud'04 Skrevet 5. juli 2004 #5 Skrevet 5. juli 2004 Ved VG-bygget (akersgata?) ligger det en fin kjolebutikk på hjørnet (du går forbi VG-bygget, oppover mot kirken. På samme side, på hjørnet av neste bygning om jeg husker rett, ligger butikken). Ja, det var akkurat den jeg også mente! (så ikke meldingen din før jeg allerede hadde postet min..)
Bokalven Skrevet 5. juli 2004 #7 Skrevet 5. juli 2004 Ja, det var akkurat den jeg også mente! (så ikke meldingen din før jeg allerede hadde postet min..) Det var den jeg snakket om også.
MIKKELBRUD Skrevet 5. juli 2004 #8 Skrevet 5. juli 2004 Har du veldig dårlig tid? Hvis ikke, kan du sjekke på Snart Gift.no, hun har mange flotte kjoler til en veldig god pris, og du kan returnere og få pengene tilbake om kjolen ikke passer... Lykke til med kjolekjøp
Joelle Skrevet 5. juli 2004 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2004 Takk for alle svar! Kjolejakten fortsetter....har dårlig tid, så vet hva jeg skal gjøre de neste dagene...
Catzy Skrevet 5. juli 2004 #10 Skrevet 5. juli 2004 Prøv på Dolla Rosa i Guneriusbygget. De har masse fancy, elegante kjoler. Kjøpte min kjole der da jeg skulle være forlover. Litt rimeligere enn 4000 også. (Men ikke billig.) Catzy
*marte* Skrevet 5. juli 2004 #11 Skrevet 5. juli 2004 Det ligger en rett ved bagel 'n' juice på andre siden av gata ved steen og strøm. Der har de masse flotte ballkjoler, flere til under 3000. Ellers er det en liten kjolebutikk i slottspasasjen (også ved steen og strøm). Med litt flaks kan du gjøre et kupp for de har ofte salg. Lykke til!
pusla Skrevet 5. juli 2004 #12 Skrevet 5. juli 2004 Var på kjolejakt for en uke siden, og da hadde de iallefall ganske mye kjoler på salg i kjolebutikken i slottspassasjen. Jeg har gjort et kupp der før også. Dollarosa på Gunerius hadde også mye fint og nedsatt nå.
Lissemor Skrevet 5. juli 2004 #13 Skrevet 5. juli 2004 Jeg så i dag at de hadde noen kjempefine selskapskjoler hos Leatherman!
Aelwyn Skrevet 6. juli 2004 #14 Skrevet 6. juli 2004 De har en absolutt nydelig en på H&M her i Sandefjord til 500 kr. Det er en veldig flott kjole. (Ikke den typiske bomullskjolen deres altså) Har du sjekka der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå