Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klipte meg guttekort ifjor og har nå begynt å spare hår. Nå er lengden kommet ned på skuldrene og frisyren er veldig vill, og bøyer seg utrolig mye som en halveis krøll oppover på en måte... Så jeg stritter håret, og slik synes jeg det er veldig pent. Problemet er at etter en natts søvn eller turen til skolen, er frisyren helt ødelagt. Ikke stritt i det hele tatt. Så jeg kjøpte 3-Days Straight av John Freida men etter natts søvn og turen til skole, skjedde det samme. Ser at det finnes masse produkter for å holde hår stritt (Gjemme håret under hette og slikt hjelper ikke)

Så jeg lurer på hvilke produkter annbefales det å bruke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klipte meg guttekort ifjor og har nå begynt å spare hår. Nå er lengden kommet ned på skuldrene og frisyren er veldig vill, og bøyer seg utrolig mye som en halveis krøll oppover på en måte... Så jeg stritter håret, og slik synes jeg det er veldig pent. Problemet er at etter en natts søvn eller turen til skolen, er frisyren helt ødelagt. Ikke stritt i det hele tatt. Så jeg kjøpte 3-Days Straight av John Freida men etter natts søvn og turen til skole, skjedde det samme. Ser at det finnes masse produkter for å holde hår stritt (Gjemme håret under hette og slikt hjelper ikke)

Så jeg lurer på hvilke produkter annbefales det å bruke??

Du kan få mitt! Mitt er silkemykt, glatt og flatt! Det er såååå kjedelig, jeg ønsker meg krøller, kruser og volum!!! Krøller jeg håret blir det flatt på vei til jobb, dagen derpå er det kråkereir også er det på'an igjen. Hjelper ikke med hårspray! Bytte????

Skrevet

Hehe gjerne... Men var ikke det jeg spurte om, ønske hjerne svar som faktisk kan besvare spørsmålet mitt. Vi har alle våre foretrekkelser og mitt er flatt for mitt hår... :)

Skrevet

Hehe gjerne... Men var ikke det jeg spurte om, ønske hjerne svar som faktisk kan besvare spørsmålet mitt. Vi har alle våre foretrekkelser og mitt er flatt for mitt hår... :)

Skrevet

Sliter med det samme. Har krøller, ikke sånne crazy krøller, det ser ut som jeg har vært på stranda og badet i saltvann om du skjønner. Bølger kan man vel kalle det. Jeg retter håret mitt hver eneste dag, men har blitt litt flinkere på å la det være noen ganger. Håret blir jo så utrooolig slitt. Jeg er likevel helt avhengig av rettetangen.

Om jeg merker at det er ganske fuktig i luften, pleier jeg å "gjemme" håret mitt i jakka. Luftfuktighet er drepen på hår som er blitt retta. Du skrev at det ikke funker på deg, så da vet jeg ikke. Noen ganger når jeg skal en plass så pleier jeg å ha med rettetangen i veska og rette over litt på toalettet, hvis håret har blitt "ødelagt" på turen... Litt flaut egentlig :fnise: Slike produkter som du kan kjøpe som liksom skal hjelpe på å rette ut håret, fungerer sjeldent og er egentlig ganske bortkastede penger. Tror nok du bare på leve med håret ditt, eller eventuelt rette over håret når frisyren har blitt ødelagt.

Skrevet

Etter at du har vasket håret, sprayer du det med Goldwell sin varmebeskyttende spray, http://www.lookfantastic.com/goldwell-stylesign-sleek-perfection-thermal-spray-serum-100ml/10548479.html før du føner det så rett som du klarer. (Nedover og innover)

Når håret er tørt kan du gå over med glattetangen der det trengs. Til slutt sprayer du med Bed Head Masterpiece hårspray http://www.ulta.com/ulta/browse/productDetail.jsp?productId=xlsImpprod4750021

og voila; du har en frisyre som holder seg i fuktig vær ;)

Skrevet

Har du prøvd glattetang med oljedamp?

Jeg hadde samme problemet som deg, håret mitt er ganske langt, men uansett

hvor nøye jeg glattet det ble det krusete og halvkrøllete igjen i løpet av dagen,

spesielt i regnvær. Men etter at jeg fikk meg ny glattetang med oljedamp i,

så holder håret mitt seg utrolig nok rett, og det gjør også min datters hår, og hun

har ekstremt mye mer krøllete hår enn meg.

Skrevet

Jeg føner håret rett med varmebeskytter og saltvannspray, har sluttet helt med rettetang etter at dama på vita anbefalte meg dette for noen uker siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...