Gjest Katt Skrevet 5. juli 2004 #1 Skrevet 5. juli 2004 Hei til alle mandagsfugler Ü, Jeg har problemer med fet hud i ansiktet, overalt. Ikke bare t-zone Kjøpte en lotion fra Shiseido som skulle matte huden, men var liksom ikke helt fornøyd. Er det noen som har litt erfaring her?? Noen som vet om en krem eller et eller annet som matter huden? Særlig nå som d er sommer (og masse sol....!), så blir huden min extra fet. Takker varmt for alle svar Ü
Deci Skrevet 5. juli 2004 #2 Skrevet 5. juli 2004 Jeg var også plaget med fet hud i hele ansiktet. Kjøpte en svinedyr ansiktslotion fra Kanebo, husker i farten ikke hva den heter, kan sjekke det om du vil Er i allefall kvitt det "fete ansiktet"
Gjest Katt Skrevet 5. juli 2004 #3 Skrevet 5. juli 2004 Takk! Kjempefint om du kunne finne ut hva den heter (hvis det er flere typer). Ble du virkelig kvitt everything???
Suzy Skrevet 5. juli 2004 #4 Skrevet 5. juli 2004 Jeg fikk en prøve på en krem fra Guerlain sin Issima-serie som heter Mattiday og den er veldig fin! Hadde annen krem som måtte brukes opp, men den der fungerte!
Deci Skrevet 5. juli 2004 #5 Skrevet 5. juli 2004 Jeg skal sjekke det, skal se om jeg finner den på nettet...og ja jeg ble virkelig kvitt problemet... Følte før at jeg måtte tørke meg i ansiktet... veldig irriterende :evil:
Deci Skrevet 5. juli 2004 #6 Skrevet 5. juli 2004 Du finner den på duft.no. Den heter Kanebo Blancher Den fungerer svært bra for meg, men kanskje lurt om du forhører deg i parfymeriet, evt. får med en prøve.. Lykke til
Pusebaby Skrevet 5. juli 2004 #7 Skrevet 5. juli 2004 Noe du kan tenke på er kanskje om du har noe i fjeset som bare gjør det værre? Hvis du bruker en foundation som ikke er bra f.eks... Det skal helst stå oil free på de som er for litt fet hud, det kan kanskje hjelpe litt på hvertfall
Elze Skrevet 5. juli 2004 #8 Skrevet 5. juli 2004 Jeg har prøvd alle slags produkter som finnes som lover en matt effekt. De virker stort sett, men effekten varer sjelden mer enn en halvtime på meg .. Darphin har en ganske dyr krem som heter Reducing Cream, det er noe av det bedre jeg har prøvd.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2004 #9 Skrevet 5. juli 2004 Jeg var plaget med fet hud tidligere, men etter at jeg skftet foundation og begynte med 3-trinns rensesystemet fra Clinique er jeg kvitt problemet. Kan virkelig anbefale det.
Pusebaby Skrevet 6. juli 2004 #10 Skrevet 6. juli 2004 Bare vær nøye med å velge den typen tre-sett fra Clinique som passer hudtypen din, jeg kjøpte en alt for sterk en gang og det var som å etse bort huden :o Spør snille dama i butikken
Gjest Virvel Skrevet 6. juli 2004 #11 Skrevet 6. juli 2004 Jeg er veldig fornøyd med Vichys Normaderm-serie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå