AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Hei. Var ferdig med mensen på torsdag/fredag. Har EL til helgen. Vi startet prøvingen rett etter mensen var slutt, og har prøvd frem til nå. Våknet med veldig murring akkurat som menssmerter (både i går og i dag.) Hva kan denne murringen være? Har jo ikke hatt EL ennå, og har aldri kjent murring etter mensen..kun før og under. Har i tileg fått kviser de siste dagene, og det får jeg ALDRI andre ganger enn rett før mensen. Hmm.. Anonymous poster hash: c77e5...926
lillemeg90 Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Hadde du en "skikkelig" mensen? Kan jo være du er gravid, tatt en test? Jeg har hat åt mye murringer som gravid, og ser ut som det er normalt:)
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Hadde du en "skikkelig" mensen? Kan jo være du er gravid, tatt en test? Jeg har hat åt mye murringer som gravid, og ser ut som det er normalt:) Ja...eller følte det var skikkelig mens iallfall...men den varte kanskje litt kortere enn ellers når jeg tenker meg om. Vet liksom ikke hva annet det KAN være...men føler det hadde vært rart å vært gravid nå, som jeg faktisk nettop hadde mensen... Men hmmm får nok ta en test (selv om jeg selv tviler på at jeg er gravid )Anonymous poster hash: c77e5...926
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Ts her igjen. Har foresten også veldig mye utflod i dag, så mye at jeg måtte gå å sjekke om det var mensen, siden det føles ut som det var så mye.Anonymous poster hash: c77e5...926
lillemeg90 Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Noen har jo en blødning rundt ikm når man er gravid også. Murringer, kviser og mye utflod er jo tidlige tegn da.. Hvis du ikke er gravid kan det jo værE noe hormonkrøll. Oppdatter da, når du har tatt test:)
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Noen har jo en blødning rundt ikm når man er gravid også. Murringer, kviser og mye utflod er jo tidlige tegn da.. Hvis du ikke er gravid kan det jo værE noe hormonkrøll. Oppdatter da, når du har tatt test:) Åj, nå ble keg skikkelig usikker her...tror nesten jeg vil kjøpe en test med en gang :o heheAnonymous poster hash: c77e5...926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå