AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Er en gammel skolevennegjeng som prøver å få meg med, eller han ene i gjengen ønsker å få meg med(jeg er mann jeg også). Men jeg har ikke lyst til å være med. Er det da best å bare avslå hver gang han spør, ikke svare eller si rett ut at jeg ikke er noe gira. Har sagt noen ganger at jeg ikke har tid i det siste, også når han har sagt de er ledig alle dagene i uka. Føler meg selvsagt litt kjip, men han ene i vennegjengen frøs meg ut tidligere. Anonymous poster hash: b56c4...47b
ekkoet Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Sier du nei ofte nok vil de til slutt slutte å spørre. Men vil han ha deg med i gjengen eller bare treffe deg for å henge? I så tileflle kan det være han tar alle avslagene personlig, da vil det være litt ufint av deg.
Millimani Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Du kan fint si rett ut at du ikke er noe gira, men det er kanskje "lettere" å si det hvis du selv vet at han tåler å høre det, at han er mottakelig for ditt "innspill" og aksepterer det. Hva som er best å gjøre i din situasjon er det kanskje lettest å finne ut av selv. Du kan gjøre det på en måte som de ikke blir såret, og ja....sier du nei ofte nok så vil du oppleve at de til slutt lar være å spørre deg.
Livet er godt Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Si ifra rett ut, på en fin måte. Jeg avskyr hint selv, og liker best å høre ting rett ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå