AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Er en gammel skolevennegjeng som prøver å få meg med, eller han ene i gjengen ønsker å få meg med(jeg er mann jeg også). Men jeg har ikke lyst til å være med. Er det da best å bare avslå hver gang han spør, ikke svare eller si rett ut at jeg ikke er noe gira. Har sagt noen ganger at jeg ikke har tid i det siste, også når han har sagt de er ledig alle dagene i uka. Føler meg selvsagt litt kjip, men han ene i vennegjengen frøs meg ut tidligere. Anonymous poster hash: b56c4...47b
Doge Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Jeg syns det er bedre at du er ærlig og sier at du ikke er interessert.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Hva med å bare takke for tilbudet og si at du ikke ser for deg at dere har noe til felles lengre, og at du uansett rett og slett ikke er interessert i kontakt med mennesker som fryser ut folk og driver med slikt tull og drama? Av og til er det ingen vei tilbake. Anonymous poster hash: 6a443...b1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå