Gjest Catwoman Skrevet 5. juli 2004 #1 Skrevet 5. juli 2004 Noen som vet om noe alternativt som kan hjelpe mot pollenallergi? altså ikke vanlig medisin men urter, mat, te... etc.
Rapitap Skrevet 5. juli 2004 #2 Skrevet 5. juli 2004 Du kan jo høre innom en helsekost forretning...?
Gjest tusjen Skrevet 5. juli 2004 #3 Skrevet 5. juli 2004 Akupunktur. Det er kanskje i seneste laget nå, men til neste år vil jeg anbefale deg å ringe akupunktør i god tid før pollen-sesongen. Min svigerinne er sluttet med allergi-medisin etter 6 gangers behandling hos akupunktør. Nå tar hun litt "påfyll" hvert år og holder seg helt fin.. Noen blir helt kvitt allergien. Men for noen blir det kanskje bedre.. Ikke så mange anfall og ikke så sterke etc.. (Samboeren er akupunktør så jeg spurte ham) Det vil kanskje hjelpe deg nå også, anbefaler deg å ringe en akupunktør jeg.. tusjen
Gjest Catwoman Skrevet 6. juli 2004 #4 Skrevet 6. juli 2004 Takk for svar :-) Jeg er heldigvis ikke allergisk selv, jeg spør for noen andre.
Gjest Anonymous Skrevet 6. juli 2004 #5 Skrevet 6. juli 2004 Alleramin hjelper svært godt, jeg har brukt det i mange år selv. Får kjøpt på helsekosten. Bare vær obs på at det kan ta en 4-5 dager før middelet virker 100%.
Gjest GreenSky Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Honning, en teskje til hvert måltid. Og den bør være så lokal som mulig.
Gjest Virvel Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Nå er ikke jeg så hardt angrepet av pollenallergi, men neseskylling hjelper veldig for meg. Nesehorn fås på apotek.
Gjest Catwoman Skrevet 7. juli 2004 #8 Skrevet 7. juli 2004 Honning' date= en teskje til hvert måltid. Og den bør være så lokal som mulig. med lokal..... mener du da "dyrket" i nærheten?
Gjest Lompa Skrevet 7. juli 2004 #10 Skrevet 7. juli 2004 Honning? Bare ta en skje rett fra boksen altså? Har aldri hørt om det før, men skal anbefale det... Mange av de gamle gode "kjerringrådene" som funker bedre enn mye annet.Billigere og sunnere er det ofte og.
Gjest Catwoman Skrevet 7. juli 2004 #11 Skrevet 7. juli 2004 Det med honningen blir vel nesten som en vaksine, når man spiser den honningen som er dyrket i nærheten får man jo i seg plantestøv som er i nærheten, og blir vel på en måte litt immun. Regner med det er sånn det funker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå