AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Det gjør så vondt å sitte og ligge på ryggen Jeg fikk deg av trening, når jeg tar øvelser liggende på matten. Hva gjør jeg feil? Er det noe salve jeg kan smøre på så det gror fortere?Anonymous poster hash: 7e29a...9a2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Hva er det som skal gro? Anonymous poster hash: bb9e5...f68
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Kjære vene, kom deg til lege og få undersøkt om du har bristt i halebeinet, eller noe annet. Nå er vel legevakta beste stedet? Gi bewkjed så du får lagt deg ned mens du venter på tur på legev.Anonymous poster hash: b8f2f...63c 1
Gjest Runforit Skrevet 27. august 2014 #4 Skrevet 27. august 2014 Jeg fikk brist i halebeinet en gang. Da klarte jeg verken stå, gå eller ligge. Måtte bare ta det helt med ro. Hvorfor i alle dager trener du med brukket/bristet halebein???
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #5 Skrevet 27. august 2014 Jeg fikk brist i halebeinet en gang. Da klarte jeg verken stå, gå eller ligge. Måtte bare ta det helt med ro. Hvorfor i alle dager trener du med brukket/bristet halebein??? Jeg fikk vondt i halebeinet av å trene, altså situps. Trener det ikke lenger, da det er vondt.Anonymous poster hash: 7e29a...9a2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Det er ikke noe å gjøre med brist i halebeinet uansett. Har hatt det flere ganger (om man har gjort det en gang er det lettere å få skader igjen). Sitt på en badering eller en sånn sak man har bak nakken i bil/fly og ligg på siden. Anonymous poster hash: 4270c...af6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå