AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #1 Skrevet 27. august 2014 Jeg har i det siste gått ned ca. 5 kilo. Jeg har aldri vært tjukk, bare hatt littegrann mer enn jeg ønsker. Målet er nådd, og jeg er sånn delvis fornøyd. Men jeg er på en måte litt redd for å spise for mye. Eller å spise usunn mat, og jeg får skyldfølelse når jeg har spist noe jeg ikke "burde". Det er så vanskelig fordi jeg klarer ikke å skille mellom at det er usunne tanker eller bare naturlige tanker fordi jeg vil opprettholde vekten min nå. Mamma er veldig bekymret for meg, men jeg er ikke undervektig. Og jeg spiser, bare ikke så veldig mye. Jeg har ingen plass i livet mitt til enda en problemstilling. Jeg har nok med alt annet, om jeg ikke skal bli oppslukt av mat og vekt også.... Men jeg vil ikke kaste bort all jobben for å få kroppen jeg har i dag. Spiste en pizza til frokost i dag. Dårlig samvittighet ovenfor meg selv, men det letter på skyldfølelsen så ikke mamma blir så bekymret. Hjelp. Anonymous poster hash: 2060b...755
Gjest _LilleMy Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Du er nødt til å stoppe når målet ditt er nådd. Typisk anoreksi er å trene og spise sunt, og så stopper man ikke når målet er nådd. Du har enda sjansen til å gjøre noe før det utvikler seg til noe mer, og du bør gripe den sjansen. Du trenger så absolutt ikke å ha dårlig samvittighet for å ha spist noe usunt. Jeg synes du er kjempeflink som har klart å nå målet ditt! Om du spiser sunt, så skader det ikke å ta noe usunt her og der. Kanskje du og moren din kan lage en avtale om hva dere kjøper inn, så du kan fortsette å spise sunt? Jeg tror det hjelper om du spiser mat du ikke får dårlig samvittighet av, for det er veldig viktig å spise.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Høyde, alder og vekt? Det var heller irrelevante spørsmål i forhold til det TS skriver. Anonymous poster hash: fb9f5...2b2 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #5 Skrevet 28. august 2014 Så lenge du klarer å holde den vekten du har nå og ikke gå mer ned vil jeg tro det går fint? Anonymous poster hash: 5afd2...fe1
Gjest Runforit Skrevet 28. august 2014 #6 Skrevet 28. august 2014 (endret) Det var heller irrelevante spørsmål i forhold til det TS skriver. Anonymous poster hash: fb9f5...2b2 Ikke om de 5 kg TS gikk ned allerede gjøre henne sykelig undervektig. Endret 28. august 2014 av Runforit 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #7 Skrevet 28. august 2014 Ikke de 5 kg TS gikk ned allerede gjøre henne sykelig undervektig. TS: Uavhengig av din vekt, er det åpenbart at mat har blitt problematisk for deg. Runforit: Hun skriver at hun aldri har vært tjukk, hun bor hjemme og moren er bekymret for henne, derfor er dine standardspørsmål helt overflødige i dette tilfellet. Anonymous poster hash: fb9f5...2b2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå