Gå til innhold

Cambridge

Fremhevede innlegg

Gjest Silje27
Skrevet

Nå er sommeren kommet og jeg har enda ikke klart å slanke meg... Derfor begynner jeg med cambridge i dag. Noen som har erfaring med denne slankemåten?? håper på ris og ros.

:P På forhånd takk

Silje.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Her inne vil du nok ikke få stort annet enn ris...Hva jeg personlig mener om slike slankemetoder, har jeg gjentatt til jeg er blå i trynet---det er dumt, det er usunt, og i lengden gjør det deg FEIT (og skrur ned forbrenningen din). Slik. Nå er det sagt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror du er forsent uteom du skal bli slank til denne sommeren. Sommeren er jo her!

Du er på jakt etter raske kilotap? ja, jøss hiv deg på kuren. Du raser fort ned i vekt, menda du skal spise normalt igjen fyker du kansje opp dobbelt så mye som du gikk ned.

Kan du leve på vel 400 kalorier hver dag? Ikke normalt.

Skal du ned i vekt skal du spise mat. Kutt ut karbohydrater. Slik kan du bare gå ned i vekt.

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg prøvde denne kuren i 3 uker for mange mange år siden.. Jeg tok ikke av meg noe på de 3 ukene + at jeg var svimmel og uvel hele tiden.. Så det blir dessverre ris herfra også :roll:

Jeg tror den lureste måten å slanke seg på er Grethe Roede opplegget. Spise sunt og ofte, drikke mye vann og trene (trene kan også være å gå tur etc..)...

tusjen

Gjest *Hero*
Skrevet

Tok kuren slik at jeg ble ferdig i begynnelsen av juni, gikk ned 10 kilo på 4 uker. Etter at jeg var ferdig med kuren kuttet jeg ut poteter, pasta og ris, samt brød som består av hvete. Spiser nå en deilig salat til middagsmåltidene, ryvita knekkebrød eller speltbrød som jeg baker selv. Trimmer lite men har holdt vekta og faktisk gått ned 2 kilo til. Jeg føler meg i kjempeform og trives nå med meg selv. Prøv Cambridge du!

Gjest Silje27
Skrevet

takk for alle svar! ja jeg vet at det både er dumt og seint men prøver uansett, vanene skal jeg snu helt og holdent etter endt kur, trenger egentlig bare et skikkelig spark i rumpa og masse motivasjon og det tror jeg at jeg får ved å gå ned noen kilo :)

Silje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...