Gå til innhold

Chaturbate, greit eller ikke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde dere syns det var greit om kjæresten var inne på sånne sider? Altså cam/chatting.

Vil gjerne ha alles synspunkt, både menn og damer. Takk for svar på forhånd!

Anonymous poster hash: fc3ff...c0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt uakseptabelt. Hilsen kvinne.

Anonymous poster hash: 96a5e...d4c

Ok, hvordan tar man dette eventuelt opp med partner? I min situasjon er det nok mer enn "vane" fra da han var singel. Er relativt nytt forhold. Prøver å ikke bry meg, men merker at det gnager.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hvordan tar man dette eventuelt opp med partner? I min situasjon er det nok mer enn "vane" fra da han var singel. Er relativt nytt forhold. Prøver å ikke bry meg, men merker at det gnager.

TS

Du må i hvertfall på en eller annen måte få frem at du ikke synes det er ok, og at du setter pris på at han lar være. Greit når man er singel, men man har jo kjæreste å tenke på når man har det.

Anonymous poster hash: 214da...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i hvertfall på en eller annen måte få frem at du ikke synes det er ok, og at du setter pris på at han lar være. Greit når man er singel, men man har jo kjæreste å tenke på når man har det.

Anonymous poster hash: 214da...5bf

Vi har en tendens til å ligge å prate lenge om random ting før vi sovner når jeg er hos han. Kanskje jeg på en eller annen måte skal få dreid samtalen inn på det og nevne i forbifarten at sånn ikke er ok :fnise:

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...