Inwe Skrevet 30. august 2014 #21 Skrevet 30. august 2014 Bor alene, spiser alene, så ja om maten er god sleiker jeg tallerknen. Men bare om jeg spiser hjemme.. alene.
Dallandra Skrevet 30. august 2014 #22 Skrevet 30. august 2014 Hæ? Nei! Med et stykke brød, ja. Ellers går det an å bruke maten for å få med seg de siste restene, for eksempel ved å mose den siste poteten for å få med sausen, eller lignende. Når det gjelder søl fra den første tacolefsa så finnes det servietter, eller en flik av den neste tacolefsa. *grøss*
hundemamma Skrevet 30. august 2014 #23 Skrevet 30. august 2014 Hva er det som er så gale da? Om man gjør det alene, evnt. med en likesinnet samboer? Har ikke for vane å gjøre det, men har hendt noen ganger, etter en ekstremt god saus…. Som oftest tar jeg heller en ekstra potet og moser i sausen, så jeg får med meg det meste på en gaffel =)
Butter Skrevet 30. august 2014 #24 Skrevet 30. august 2014 Det er forskjell på hva man gjør hjemme alene evt med samboer/ektefelle som synes dette er OK og hva man gjør med andre til stede. Synes heller ikke noe om å lære barn opp til dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå