Lykkelit11 Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Kan noen se på eggløsningsstrimlene mine?? ) Det er første mnd jeg prøver strømlene i tillegg til temping. Det er 3 mnd siden jeg sluttet på pillen, så syklusene mine har vært litt varierende mellom 21-26-28 dager. Derfor begynte jeg å teste igår (ettermiddag) og fikk en svak teststrek. Testet igjen idag (tidlig ettermiddag) og her kommer det ann på øye som ser om man syns teststreken er like sterk eller noe svakere enn kontrollstreken... Testet igjen Idsg (nå ikveld) og her var teststreken svakere igjen!! Svakere enn igår til og med... Hva mener dere, kan jeg ha hatt eggløsning idag?? Legger ved bilde!! Idag er jeg forresten CD7, altså 4(3) dager siden siste mensdag.... Hadde jo derfor ikke ventet eggløsning før neste uke, men på grunn av eggløsningssmerter igår og lav temp idag (36,10) blir jeg forvirret ... På bilde ser dere testene tatt i rekkefølge.
Artig Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Du har nok hatt eggløsning ja Testen bli negativ etter egget har sluppet, men lever i ca 1 døgn så bare hiv deg på han
Lykkelit11 Skrevet 26. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2014 Åh! :-D Allerede hivd meg på han både nå og tidligere ikveld for sikkerhetsskyld 😁 Blir spennende å se om tempen stiger imorgen da?? For det skal den vel gjøre ved eggløsning? 👍
Artig Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Åh! :-D Allerede hivd meg på han både nå og tidligere ikveld for sikkerhetsskyld Blir spennende å se om tempen stiger imorgen da?? For det skal den vel gjøre ved eggløsning? Ja tempen skal i teorien stige etter eggløsning. Siden det egentlig er en uke til eggløsningen skal være så kan det være at kroppen har prøvd men ikke fått det til. Du bør fortsette testing til neste mens i tillegg til temping
Lykkelit11 Skrevet 27. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2014 Tempen har hvertfall økt fra 36,03 til 36,11 idag 👍 Hmmmm... Men føles egentlig ikke ut som jeg har hatt eggløsning:/ Men kan jo være fordi jeg virkelig, virkelig, virkelig ikke forventet den (om det er den) så tidlig :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå