Gå til innhold

Partnerbytte-ulike rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona og jeg vurderer partnerbytte der de nye parene går på hvert sitt rom. Noen som har erfaring med dette? Hvor treffer vi de andre? Vurderer cupido.no. Andre tips?

Anonymous poster hash: b4161...1c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fantaserer om dette, men vet ikke om jeg får med dama. Virker spennende å på en måte ha en "taushetsavtale" slik at det som skjer på de to rommene blir der.

Har selv da spesielt lyst til å slikke den andre dama inni rompehullet først... Men mulig det bare blir med fantasien.

Kom gjerne med tilbakemeldinger når du har prøvd det :)

Anonymous poster hash: 086e0...77d
Gjest Coolaid
Skrevet

Cupido er et bra møtested.

Sørg for å være 100% ærlig med hva dere ønsker. Og sørg for at dere begge to er 100% enig i hvilke grenser dere har. Ha orden på hjemmebane før dere spiller på bortebane. :)

Skrevet

Ingen erfaring med dette selv, men tenkt tanken jeg også ...

Vær ærlige med dere selv. Hva ønsker dere - og hva er akseptabelt at partner gjør? Kanskje bare en første pardate ute på et nøytralt sted? Begge sitter litt med "feil" partner - kjenne hvordan det føles. Snakke om det etterpå.

Tilsvarende også når det gjelder kontakt og avtaler. Hvem har kontakten med hvem? Felles mailadresse? Bare jentene?

Skrevet

TS her. Takk for innspill.

Hva mener dere jenter, hvor lett er det å møte et annet par og deretter gå på hvert sitt rom? Kan jo bli klient om ikke alle liker hverandre. Ser for meg at det må en god dose vin til her for å få opp stemningen..

Skrevet

Jeg som kvinne hadde vært nødt til å se an det andre paret. Både mannen og dama. Om hva jeg føler meg komfortabel med at mannen er bortpå og hva mannen føler seg komfortabel med at jeg er bortpå. Det hadde vært mye enklere om jeg faktisk likte dama, men for MIN del så hadde jeg ønsket at vi kanskje kunne vært i samme rom, men det er noe jeg tror jeg ville tent på, ikke fordi jeg vil overvåke... Kanskje litt jentelek foran mannfolkene også? Jeg ville altså heller hatt en firkant enn et partnerbytte liksom, med seksuell kontakt mellom damene, men ikke mennene. (Jada, de må jo nødvendigvis ikke være redd for å komme borti, men mitt mannfolk har i hvert fall ingen bi tendenser og ville følt det ubehagelig om jeg skulle presset frem noe slikt)

Partnerbytte i den fasongen du beskriver tenker jeg at er litt mer for viderekomne som er mer sikker på seg selv og forholdet sitt. :)

Anonymous poster hash: 7572d...6c6
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva mener dere jenter, hvor lett er det å møte et annet par og deretter gå på hvert sitt rom? Kan jo bli klient om ikke alle liker hverandre. Ser for meg at det må en god dose vin til her for å få opp stemningen..

La meg stille deg et retorisk spørsmål, og så kan du tenke litt på det.

Hvordan stiller du deg til at din kone er på et annet rom, med en mann du ikke kjenner og hvor du ikke kan avbryte hvis hans lyster bryter med din kones absolutte grenser?

Beklager, men jeg får en liten følelse av at det er din egen triggermekanisme ved å slikke en annen kvinne bak som er den sterkeste drivkraften i ønsket ditt om å holde separate rom.

• Liker 3
Skrevet

La meg stille deg et retorisk spørsmål, og så kan du tenke litt på det.

Hvordan stiller du deg til at din kone er på et annet rom, med en mann du ikke kjenner og hvor du ikke kan avbryte hvis hans lyster bryter med din kones absolutte grenser?

Beklager, men jeg får en liten følelse av at det er din egen triggermekanisme ved å slikke en annen kvinne bak som er den sterkeste drivkraften i ønsket ditt om å holde separate rom.

• Liker 2
Skrevet

TS her,

Til Lillepus, takk for gode råd. Så klart vi må se an folk nøye, dette er noe vi gjør fordi det skal være gøy og uten noe press. Om vi må møte 10 par før match så får vi gjøre det.

Om slikking, jeg kan fint slikke en annen foran henne, det er hun som ønsker adskilte rom. Hun har ikke behov for å se meg i action. Litt synd, jeg skulle gjerne sett henne med en annen jente.

Håper vi får til dette etterhvert, de gangene vi har snakket om dett blir vi så kåte..

Gjest Lille-pus
Skrevet

TS her,

Til Lillepus, takk for gode råd. Så klart vi må se an folk nøye, dette er noe vi gjør fordi det skal være gøy og uten noe press. Om vi må møte 10 par før match så får vi gjøre det.

Om slikking, jeg kan fint slikke en annen foran henne, det er hun som ønsker adskilte rom. Hun har ikke behov for å se meg i action. Litt synd, jeg skulle gjerne sett henne med en annen jente.

Håper vi får til dette etterhvert, de gangene vi har snakket om dett blir vi så kåte..

Nå ble det mange ulike krydder i stuingen er, TS.

Dere bør nok snakke grundig igejnnom ikke bare triggerne dere har sammen og hver for dere, men også om grensene (de grenser hver og en av dere har bør dere være helt klare og utvetydige med overfor hverandre) og hvilke følelser og eventuelle usikkerheter som bor i hver og en av dere.

Kanskje dere bør evaluere den avsmak hun har for å se deg 'in action' opp mot det å overlate din kvinne til en mann du egentlig ikke kjenner, i et annet rom hvor du ikke har tilgang, ikke kan avbryte, ikke kan hjelpe henne, opp mot et besøk på en swingersklubb?

Nå gir jeg dere bare noen ideer, noen tanker å ta med dere inn i prosessen.

Selv om folk flest er ok så finnes det alltid noen unntak der ute, og det spiller nok ingen rolle hvor mange 10-talls par dere møter dersom dere ikke er helt omforent og kjent med hverandres psyke før dere går inn i en slik setting.

• Liker 1
Skrevet

Gode råd følger:

Møt et par dere tror dere vil like. Ikke gjør noe mer den første gangen. Gå hjem, diskuter, sov på det og diskuter mer.

Hvis begge, etter et par dager, synes de andre menneskene var komfortable og "egnet", avtal et nytt møte. Men dersom den ene av dere ikke var helt happy, avvikle kontakten.

IKKE ha tunnelsyn på egne vegne. Selv om den ene av dere virkelig ble tent på den ene i det andre paret, er det IKKE ålreit dersom den andre av dere hadde det annerledes. BEGGE må like de andre, både den dere skal ha sex med - men også være komfortabel med den andre personen, som jo skal ha sex med partneren.

Dette er vanskelig, vil ta tid og dere treffer ikke riktige personer med en gang.

Dersom dere kommer så langt at dere skal gå videre: Avtal at dere ikke skal ha partnerbytte første gangen dere møtes. Avtal å ha sex med egen partner i samme rom. Da får sdere testet om dere er komfortable med situasjonen.

Er stemningen god, tillat å ha noe kontakt. Stryke på, beføle på tvers av parene. Vær ultravâr på om partneren din reagerer på noe. Blir han/hun stille, passiv whatever, stopp og finn ut av det. Vær ekstremt vâr for ansiktsuttrykk og sinsnstemninger. Plutselig kan det slå inn og da må dere oppdage det hos hverandre. Om den ene har kjempelyst til å rushe på, er det HELT FEIL. Dere gjør dette sammen.

Kanskje finner dere ut i denne prosessen at dere ikke vil dette likevel.

Hvis dere går videre og virkelig vil bytte partner, ha sex i samme rom. I samme rom! IKKE i hvert deres rom. Hvert deres rom er fryktelig mer intimt, fryktelig mer usikkert. Dere risikerer at dere ender opp uten å ha gjort det samme. Kanskje den ene vil stoppe og bare ender med litt tafsing. Og så viser det seg at den andre rundknuller i naborommet. Da har dere gjort forskjellige ting og vil være i ubalanse hele tiden siden.

Sex i samme rom. Også gang nummer to. Og ganger nummer fem. Først når dere er blitt durkdrevne swingers og virkelig har kjent på alle følelser omkring dette, erfart og snakket om alt, gjør dere det andre. Hvis dere vil.

Men det er lenge til.

Underveis vil dere kjenne på sjalusi, trenge å snakke, trenge å gråte. Dere vil ikke unngå dette. Å gå for fort frem og ikke forstå disse mekanismene, er døden.

Og husk: Sex med andre er noe man gjør dersom man har den samme ekstroverte seksualiteten, og er dypt, dypt knyttet til hverandre. Man har ikke sex med andre fordi man ikke er fornøyd med egen partner, man har sex med andre når man elsker hverandre. Og bare da.

Dette er for de få. Mange har ikke lyst, eller bare lyst i fantasien. Andre rygger når de kjenner på følelsene som de første møtene trigger. Andre synes det er helt forkastelig. Noen få synes det er digg. Noen få.

• Liker 5
Skrevet

Så fremt kjemien var der: Som kvinne så blir jeg litt tent av å se og bli sett også, så for min del hadde jeg nok foretrukket at vi begynte i samme rom, og eventuelt bevegde oss til egne steder etter hvert hvis det fristet mest. Og helst litt vin innabords først ja ;)

Anonymous poster hash: 8871d...93e

Skrevet

TS her, mange takk for grundige råd. Dette er noe vi har tenk over men sikkert bør tenke enda mer igjennom. Vi får se om muligheten byr seg, jeg tror slike planer er vanligere enn vi tror. Å gå på swingersklubb sitter litt langt inne siden det da kanskje er lett å bli revet med på noe vi ikke vil. Vi håper å treffe et snillt slankt velutdannet par som oss.

Skrevet

Å gå på Vip Room i Oslo på en parkveld kan være en løsning. Da er det ikke flere menn enn kvinner der og det er bare etablerte par. Å gå edru, like etter åpningstid, og se, kjenne etter egne reaksjoner etc. kan være smart. Noen ganger er det mindre skummelt å være et sted med flere, enn å være i et rom med bare ett annet par. Man kan forsvinne i mengden, trekke seg unna, observere osv. Man kan gå hjem uten at det er noen sak, for man har ingen date med noen - ingen å unnskylde seg fra. Men velg en parkveld og vær edru.

Skrevet

Vi har vurdert VIP room men kjenner ikke til hvordan det er der. Men hadde vært spennende. Hvordan er klientellet, er det alle aldre, typer mennesker og kroppsfasonger?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Vi har vurdert VIP room men kjenner ikke til hvordan det er der. Men hadde vært spennende. Hvordan er klientellet, er det alle aldre, typer mennesker og kroppsfasonger?

Med de problemstillingene du løfter frem her kan jeg ikke si annet enn at dere, og du i særdeleshet, ikke er klar for denne typen aktiviteter. det er så jeg må spørre, hva er ditt motiv for å prøve ut dette?

• Liker 2
Skrevet

Til siste, du tenker siden jeg spør hvordan folk det er der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...