Enyya Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Andre som aldri har hatt en ordentlig krangel i et forhold. Jeg har nå vært sammen med min kjæreste i 3, 5 år, samboere i 1, 5 år. Vi har aldri hatt en eneste krangel. Har diskutert litt, men aldri hevet stemmen eller vært ordentlig sinte på hverandre. I mitt forrige forhold som varte i 8 år, var det store krangler flere ganger i mnd nesten fra starten av. Er ikke i tvil om at et forhold uten krangling er best. Hvordan er det med dere, er det mye eller lite krangling?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Jeg kranglet aldri skikkelig med den eneste fyren jeg noensinne har elsket. Vi bodde sammen i nesten 3 år. En annen jeg var sammen med slamra med dører, ropte og skrek.. Jeg ble redd han faktisk.. Sier seg selv at det gikk i dass.... Nå har jeg noe på gang med en som er lik han første jeg nevnte. Synes det helt klart er best. "Lidenskap i heftig krangel" har jeg aldri skjønt greia med. Ting kan være heftige uten at man hyler i sinne og. Anonymous poster hash: 5bdbc...c70 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Krangler i snitt ca annenhver dag. Var best i forhold der vi ikke hadde behov for å krangle.Anonymous poster hash: ebb7e...81b
Gjest _LilleMy Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Forhold uten krangling er helt klart det beste. Før kranglet vi opptil flere ganger i uken, mens nå går det fort flere måneder mellom hver krangel. Husker ikke sist vi kranglet engang. Vi har bare lært oss å respektere hverandre, ikke lage noe stort utav ingenting og lært oss å ta opp ting med en fin tone på en grei måte uten å lage krangler av det.
^littletoomuch Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 8-9 år nå. Kranglet et par ganger ca på disse årene. Og det var i startfasen...
Gjest Heartbeat Skrevet 27. august 2014 #6 Skrevet 27. august 2014 Andre som aldri har hatt en ordentlig krangel i et forhold. Jeg har nå vært sammen med min kjæreste i 3, 5 år, samboere i 1, 5 år. Vi har aldri hatt en eneste krangel. Har diskutert litt, men aldri hevet stemmen eller vært ordentlig sinte på hverandre. I mitt forrige forhold som varte i 8 år, var det store krangler flere ganger i mnd nesten fra starten av. Er ikke i tvil om at et forhold uten krangling er best. Hvordan er det med dere, er det mye eller lite krangling? Vært sammen i 3 år, ALDRI kragling her heller og det er SÅÅ godt Har vært sammen med brøleaper før og det er mye bedre med en som kan diskutere og oppføre seg ordentlig uten å brøle av sinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå