Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som aldri har hatt en ordentlig krangel i et forhold. Jeg har nå vært sammen med min kjæreste i 3, 5 år, samboere i 1, 5 år. Vi har aldri hatt en eneste krangel. Har diskutert litt, men aldri hevet stemmen eller vært ordentlig sinte på hverandre. I mitt forrige forhold som varte i 8 år, var det store krangler flere ganger i mnd nesten fra starten av. Er ikke i tvil om at et forhold uten krangling er best. Hvordan er det med dere, er det mye eller lite krangling?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kranglet aldri skikkelig med den eneste fyren jeg noensinne har elsket. Vi bodde sammen i nesten 3 år.

En annen jeg var sammen med slamra med dører, ropte og skrek.. Jeg ble redd han faktisk.. Sier seg selv at det gikk i dass....

Nå har jeg noe på gang med en som er lik han første jeg nevnte. Synes det helt klart er best.

"Lidenskap i heftig krangel" har jeg aldri skjønt greia med. Ting kan være heftige uten at man hyler i sinne og.

Anonymous poster hash: 5bdbc...c70
  • Liker 1
Skrevet

Krangler i snitt ca annenhver dag.

Var best i forhold der vi ikke hadde behov for å krangle.

Anonymous poster hash: ebb7e...81b

Gjest _LilleMy
Skrevet

Forhold uten krangling er helt klart det beste. Før kranglet vi opptil flere ganger i uken, mens nå går det fort flere måneder mellom hver krangel. Husker ikke sist vi kranglet engang. Vi har bare lært oss å respektere hverandre, ikke lage noe stort utav ingenting og lært oss å ta opp ting med en fin tone på en grei måte uten å lage krangler av det.

Skrevet

8-9 år nå. Kranglet et par ganger ca på disse årene. Og det var i startfasen...

Gjest Heartbeat
Skrevet

Andre som aldri har hatt en ordentlig krangel i et forhold. Jeg har nå vært sammen med min kjæreste i 3, 5 år, samboere i 1, 5 år. Vi har aldri hatt en eneste krangel. Har diskutert litt, men aldri hevet stemmen eller vært ordentlig sinte på hverandre. I mitt forrige forhold som varte i 8 år, var det store krangler flere ganger i mnd nesten fra starten av. Er ikke i tvil om at et forhold uten krangling er best. Hvordan er det med dere, er det mye eller lite krangling?

Vært sammen i 3 år, ALDRI kragling her heller og det er SÅÅ godt :) Har vært sammen med brøleaper før og det er mye bedre med en som kan diskutere og oppføre seg ordentlig uten å brøle av sinne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...