Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg holder på å gå gal hvis jeg ikke får disse ordene ut av hodet mitt.

Jeg er bekymret for mine to små prinsesser etter at jeg ser og hører hva min ex-samboer gjør.

Litt bakgrunn om det som på går nå: Det ble slutt mellom meg og min ex-samboer for 5 mnd siden. Hun mistet følelsene for meg og var ikke villig til å prøve å jobbe med forholdet, hun ville være singel og leve livet. Jeg var jo helt knust, det skjedde mye dritt i denne perioden (traff en annen en uke etter hun slapp bomben) og etter en mnd flyttet hun ut og fant seg en leilighet i nærheten. Har aldri opplevd å bli behandlet så dårlig i hele mitt liv, utrolig å tenke på at denne personen har jeg bodd sammen med i så mange år, og på så kort tid kan være så stygg med en person.

Vi har ungene 50/50 og jeg er vanvittig glad for hver dag jeg får sammen med mine jenter. De betyr alt for meg og det er de putter et smil på mitt fjes nesten hverdag.

Jeg ga beskjed til min ex at hun kunne prøve å involvere ungene med noen nye mannfolk i livene deres nå etter så kort tid etter bruddet, ungene trenger også tid for å sørge over hva som har skjedd. Hun var helt enig, og lurte på om det var noe i veien med meg pga at jeg sier noe sånn til henne.

I sommer da jeg skulle få ungene forteller min eldste datter at mamma har hatt en kompis på overnatting. Jeg ble helt paff, jeg tok såklart dette opp med henne når hun skulle hente ungene igjen. Da så hun ikke noe problem med det siden de kun var venner. Hadde kanskje forstått det hvis dette var en hun hadde kjent i lang tid, men dette var en person hun traff på byn i sommer.

Det som gjorde meg bekymret var at jeg visste godt hvem denne personen er og hva denne personen har gjort tidligere. Han har 3 unger med 3 forskjellige damer har en tidligere kriminell bakgrunn. Hva han har nå vet jeg ikke, men dette er en person jeg ikke vil ha rundt ungene mine, og ihvertfall ingen god forbilde for mine unger. Jeg avventet for å se hva som skjedde mellom de.

Nå har de da blitt sammen, hun har ikke innrømmet dette, men jeg vi har mange felles bekjente og de har fortalt meg noe annet.

Hva skal jeg gjøre?

Er bare helt fortvilet for tiden, jeg følte jeg hadde kommet meg et godt stykke videre i livet og nå er jeg tilbake der jeg var for noen mnd siden.

Jeg er dypt bekymret for jentene mine. Jeg har ikke snakket med min ex om hva jeg vet om han, men vet at det egentlig er noe vits. Hun kommer ikke til å høre på meg.

Hva ville dere gjort? Syns dere jeg overreagerer?

Håper jeg får noen gode tips

Anonymous poster hash: baa92...6bf

Anonymous poster hash: baa92...6bf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Familievernkontoret.

Anonymous poster hash: 60b75...f23

• Liker 4
Skrevet

Bitches gonna bitch.

Anonymous poster hash: fd79f...2b5
Skrevet

Om det grunner i sårete følelser så lar du henne være og ikke ødelegg for henne. Om du er oppriktig bekymret så tar du det opp på familievernskontoret. Føler virkelig med deg da jeg vet hvordan det et å bli behandlet som dritt av en du elsker og hat barn med! Det viktigste er att barna har det godt og om mor har dårlig dømmekraft må du få noen utenfra(familievernskontor) til å snakke med henne. Om det ikke hjelper ville jeg sendt en bekymringsmelding til barnevernet hvor du forklarer hva du vet om han. Lykke til..

Anonymous poster hash: b0ac5...81f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...