eliassen Skrevet 5. juli 2004 #1 Skrevet 5. juli 2004 Jeg er godt igang med planleggingen av vårt bryllup. Men nå driver jeg å lager bordkort, og skal da benytte små esker med et silkepånd på. Men da jeg prøvde å skrive på dette båndet med penn, så ble det jo ikke pent. Det bare fløt utover. Er det noen som har forslag på hva jeg kan bruke på å skrive på silkebånd?
Hemligheten Skrevet 5. juli 2004 #3 Skrevet 5. juli 2004 Vi var i et bryllup der de hadde brukt silkebånd som bordkort. De hadde skrevet på båndet med relieffpenn, den gjør skriften litt tykk og opphøyd.
Piarina Skrevet 5. juli 2004 #4 Skrevet 5. juli 2004 Jeg har også prøvd å skrive på silkebånd med tusj, og det fløt utover ja... Kunne ikke tyde bokstavene mine selv engang, var bare en bred sort flekk. Vi skal antagelig bestille silkebånd med ferdig trykk, hvis vi rekker det før bryllupet da. Skal bestille fra ebay, for de er superdyre ellers. Hvis du vil kikke på ebay, så skriv personalized ribbon i søkeruten der.
Piarina Skrevet 5. juli 2004 #5 Skrevet 5. juli 2004 Forresten, de båndene på ebay får man bare med brudeparets navn, og dato... Så da ga jeg vel egentlig et ganske dårlig råd ovenfor...
fortunateangel Skrevet 6. juli 2004 #6 Skrevet 6. juli 2004 Bruk "papermate star gel grip" 0,7. Funker fint som bare det! Fortunateangel
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2004 #7 Skrevet 6. juli 2004 Panduro har konturpenner som meget godt kan brukes til dette. Jeg brukte konturpenn for glass. Den gjorde skriften "høyere" enn underlaget, om du skjønner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå