Gå til innhold

for trang?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest *melody*

jeg har nettopp gått inn i et nytt forhold.

vi har kun hatt sex 3 ganger, og alle de gangene har vi/jeg slitt litt på en måte, fordi jeg har rett og slett blitt skikkelig trang :-?

jeg var ikke det før. var vel helt "normal" da, men kan det ha noe å gjøre med at jeg ikke har hatt sex på et år?

sist gang vi hadde sex begynte jeg til og med å blø :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Tror ikke det er mulig å bli trangere (hvis ikke du har trent opp musklene da), en blir vel heller slappere med årene. Men det kan jo hende at du strammer musklene der nede, fordi du ikke slapper skikkelig av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *melody*
Tror ikke det er mulig å bli trangere (hvis ikke du har trent opp musklene da)' date= en blir vel heller slappere med årene. Men det kan jo hende at du strammer musklene der nede, fordi du ikke slapper skikkelig av.

Vel, jeg kniper ofte under akten. Men aldri med en gang han putter den inne for å si det sånn. Og det er da jeg/vi sliter.

Har jo ikke hatt sex på lenge, trent mye mage osv.

Har tenk om det kan være det at jeg trener magemusklene nesten hver eneste dag. For når man tar sit-ups så strammer man jo til der nede også.

Så, hmmm...kan jo være det som er grunnen... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok neppe det har så mye å si... velltrente folk kan også føde unger.. så du har nok god plass for å si det slik! La han prøve med en finger..så 2.. så 3.. Så kan dere prøve å ha samleie og se om det går bedre etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hvis det går en periode uten sex med darlingen min virker jeg trangere....(både for meg og han...)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *melody*
jo trangere jo bedre sies det.. og det stemmer også faktisk :P

hehe...joda...har nok hørt den.

var bare litt kjipt at jeg begynte å blø sist gang.

Men vi får prøve litt babyolje neste gang da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

var bare litt kjipt at jeg begynte å blø sist gang.

Men vi får prøve litt babyolje neste gang da :wink:

Prøv heller glidemiddel...babyolje er ikke så bra å ha i underlivet (med mindre du liker sopp++....)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...