AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Singel men dater ikke for tiden. Er forelsket i en på jobb, men han er out of limit (gift). Savner familielivet jeg hadde før med mor, far og barn. Har mange venner og familie å være sammen med, men har mest lyst til å være med barna mine. Kommer ikke videre, og ser for meg at jeg lever slik som dette også om 10 år. Nettdating tør jeg rett og slett ikke. Stuck? Eller finnes det håp for dem som ikke lenger er unge og alltid på farten? Anonymous poster hash: 675d8...a5b
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #2 Skrevet 27. august 2014 Gå på byen. Kan hende det blir mange mannfolk å sile ut men forsøk ihverfall Anonymous poster hash: 4c1ea...8eb
Gjest C'est la vie:) Skrevet 28. august 2014 #3 Skrevet 28. august 2014 Det finnes alltid håp. Det sies at kjærligheten dukker opp når en minst venter det. For meg var det slik. Jeg møtte min mann på en vandretur til Preikestolen. En trenger ikke være på farten for å møte noen. Plutselig dukker han opp... Dersom du ønser å bli kjent med noen, kan du høre med venner, eller prøve nettdating (flere av mine venner fant sin kjære slik).
AnonymBruker Skrevet 28. august 2014 #4 Skrevet 28. august 2014 Jeg tenker at byen ikke er riktig sted. Nettdating ville jeg også styrt unna. Plutselig dukker han opp, som hun over sier. På vandretur til Preikestolen, i køen på Rimi, på en konsert/utstilling, når du blir kjent med venners venner... Anonymous poster hash: 4b204...fc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå