Gjest Moonshadow Skrevet 5. juli 2004 #1 Skrevet 5. juli 2004 Noen andre som digger Trick me?! Har fått skikkerlig dilla på den sangen.. Det er så god flyt i den..
Suzy Skrevet 5. juli 2004 #2 Skrevet 5. juli 2004 Noen andre som digger Trick me?! Har fått skikkerlig dilla på den sangen.. Det er så god flyt i den.. Den er bra - men jeg likte den forrige utrolig godt også. Er imponert over Kelis!
Gjest Moonshadow Skrevet 5. juli 2004 #3 Skrevet 5. juli 2004 Den er bra - men jeg likte den forrige utrolig godt også. Er imponert over Kelis! Blir bare mer og mer imponert av henne jeg også.. Hun utvikler seg bare mer og mer til det positive..
Gjest Hulderjenta Skrevet 5. juli 2004 #4 Skrevet 5. juli 2004 Jeg har skikkelig sansen for både den sangen og de andre hitene hun har hatt. Tommelen opp for Kelis! Men det er bare radiohitene jeg har hørt - på tide å høre litt mer av henne kanskje?
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #5 Skrevet 5. juli 2004 Den må jeg høre, laster den ned med en gang. Digger Kelis :D
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2004 #6 Skrevet 5. juli 2004 Syns hun er kul ja, liker sånn ikke "yoyo" sanger
Malou Skrevet 5. juli 2004 #7 Skrevet 5. juli 2004 Kul låt! Likte 'Milkshake' også, selv om videoen kanskje var litt for mye?? Hun har forandret seg ganske mye fra det forrige albumet hun ga ut. Noen andre som husker den skrikelåta fra forrige album? Tror den het 'Caught out there' eller noe sånt.. Jennifer
NonStop Skrevet 5. juli 2004 #8 Skrevet 5. juli 2004 Kan ikke si at det hun har gjort tidligere falt i smak, men det har nå satt sine spor det også.... Noen andre som husker den skrikelåta fra forrige album? I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW Uff og uff, men eg må si at eg liker de siste låtene hennes!
Gjest Emera Skrevet 5. juli 2004 #9 Skrevet 5. juli 2004 Kelis er råbra! Blir bare bedre og bedre. Men jeg likte i grunnen "skrikelåta" ( ) og, jeg!
Gjest tusjen Skrevet 5. juli 2004 #10 Skrevet 5. juli 2004 Akkurat denne låten liker jeg kjempegodt... :-) tusjen
Gjest Moonshadow Skrevet 5. juli 2004 #11 Skrevet 5. juli 2004 Men jeg likte i grunnen "skrikelåta" ( ) og, jeg! Jeg også.. Vrengte opp da den kom på på jobben. Da jobba jeg sammen med en som hadde såra meg en del. Da passa den sangen veldig bra
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #12 Skrevet 5. juli 2004 Jeg likte og "skrikelåta". tror faktisk jeg har den på pc'en. en sang som er grei å spille når man er skikkelig forbranna
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2004 #13 Skrevet 5. juli 2004 Kelis er dyktig! Men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker den nye stilen (a la "trick me") eller den gamle (caught out there-)stilen best.... 8) Synd hun ikke kommer på quarten Clea
Gjest Coolaid Skrevet 5. juli 2004 #14 Skrevet 5. juli 2004 Liker den veldig godt, likte også "milkshake" og den gammle "caught out there".......... Litt sprø dame, men gøyal musikk........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå