Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...eller en nesten-ons.

Møtte han på en annen fest tidligere , og da flørtet vi kanskje litt. Og neste gang ble jeg altså med han hjem.

Ser ikke på han som kjærestemateriale, og vil uansett ikke ha noe kjæreste nå. Mulig jeg overreagerer litt, men synes det er litt pussig at han ikke har skjønt "reglene" med tanke på ons, og vil ikke gi han forhåpninger om noe mer. (Om det så bare er sex han vil ha.) Har hatt flere ons før, og da har jeg ikke blitt kontaktet overhodet.

Dumt jeg gav han mobilen min slik at han fikk legge meg til på snap - det var hans initiativ..

Hvordan gjøre det klart for han at jeg ikke vil ha mer kontakt? Og er betyr dette at han faktisk vil noe MER ? :sjokkert:

Anonymous poster hash: e2ca9...765
Videoannonse
Annonse
Gjest revestrekjenta
Skrevet

Hvordan avvise han?

1. Ikke svar.

2. Fortsetter han, så sier du: "Ikke meningen å såre deg, men jeg er ikke interessert i mer kontakt med deg. Lykke til videre!"

Skrevet

Kan du ikke bare slette han fra snap da, om det er så ille?

Skrevet

...eller en nesten-ons.Møtte han på en annen fest tidligere , og da flørtet vi kanskje litt. Og neste gang ble jeg altså med han hjem.Ser ikke på han som kjærestemateriale, og vil uansett ikke ha noe kjæreste nå. Mulig jeg overreagerer litt, men synes det er litt pussig at han ikke har skjønt "reglene" med tanke på ons, og vil ikke gi han forhåpninger om noe mer. (Om det så bare er sex han vil ha.) Har hatt flere ons før, og da har jeg ikke blitt kontaktet overhodet.Dumt jeg gav han mobilen min slik at han fikk legge meg til på snap - det var hans initiativ.. Hvordan gjøre det klart for han at jeg ikke vil ha mer kontakt? Og er betyr dette at han faktisk vil noe MER ? :sjokkert:Anonymous poster hash: e2ca9...765

Regler? Hvilke regler?

Uansett, er det bare å ikke åpne snapene, og hvertfall ikke svare :)

Anonymous poster hash: 70c13...663

• Liker 1
Skrevet

Send ham link til denne diskusjonen på KG :-)

Anonymous poster hash: 46afc...594

Skrevet

Hvorfor forteller du han bare ikke at du ikke er interessert?

• Liker 1
Skrevet

Oiii, for et superproblem.

Denne blir neimen ikke lett å komme seg ut av.

Herregud.... :klaske:

Anonymous poster hash: b43a1...6ef
  • Liker 2
Skrevet

Det er jo bare å blokkere han på SnapChat da, også på iPhone kan du blokkere telf nr hans. Er ikke verre enn det...har en laaaang liste med telf nr. som jeg har blokkert ;-)

Anonymous poster hash: c45f3...f75
Gjest krokodillen
Skrevet

hva slags regler er det egentlig snakk om? om du ikke vil ha kontakt så slett han. verre er det ikke.

når det er sagt så tror jeg egentlig innlegget ditt er en coverup for at du egentlig er interessert og prøver å fiske deg frem til om han er det også

men nei, at han sender snap etter ons er ikke et tegn på interesse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...