AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Vi må sannsynligvis legge flyttedato til ny bolig akkurat rundt barnehagestart(uviss når vi får plass, vi forsøker få noen uker før flyttingen på ny plass men har ingen garanti). Jeg har ønsket å unngå dette for å få litt smidig overgang i to relativt store hendelser(skifte av miljø og spesielt innkjøring barnehage) - så jeg lurer på om noen har tips til hva vi kan gjøre ellers for å få en så smidig overgang som mulig ellers? Vi har bare helt vanlige rutiner ellers, og han har ikke nøyaktige klokkeslett på ting - men blir jo sulten og trøtt på omlag de samme tidspunkt. Utover dette er vi mest ute rundtomkring - og det er hverdagen han kjenner(mat/soving/tur ute). Anonymous poster hash: c003b...178
Dalen Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Ingen spesielle tips og komme med, men det går som oftest fint Vi flyttet samme uke som jenta vår begynte i barnehage (hun var 15 mnd) og det gikk kjempefint. Kanskje lurt og ha alle barnets viktigste eiendeler (favorittleker, seng osv.) lett tilgjengelig ved flyttingen, slik at ihvertfall det nye rommet vil ha endel kjente elementer! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #3 Skrevet 27. august 2014 Ingen spesielle tips og komme med, men det går som oftest fint Vi flyttet samme uke som jenta vår begynte i barnehage (hun var 15 mnd) og det gikk kjempefint. Kanskje lurt og ha alle barnets viktigste eiendeler (favorittleker, seng osv.) lett tilgjengelig ved flyttingen, slik at ihvertfall det nye rommet vil ha endel kjente elementer! Lykke til! Takk, det var et lurt tips Han har noen leker vi pleier ha med på tur osv som han kjenner godt, så de kan jeg jo eks legge i sengen spesielt første natt vi skal sove der Anonymous poster hash: c003b...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå