AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Nå har jeg "nettop" flyttet inn i huset til kjæresten. En helt ny plass og kjenner ikke noen i nærheten her. Kjæresten har barn fra før, og har egentlig et ganske anstrengt forhold til moren til barna. Dvs at det er litt småkrangling dem imellom, men de finner som regel løsninger på ting. Jeg og henne har et bra forhold syns jeg. Føler ikke det er noe anspent imellom oss to. Vi er ikke perlevenner men heller ikke uvenner, vi kan prate sammen og syns det er helt greit. Her om dagen sendte hun meg en melding, hun lurte på om jeg ville bli med henne og vennene hennes på deres ukentlige "strikkeklubb". Altså fokuset ligger ikke i hovedsak på strikkibg, men å samles og være sosiale. Jeg ble litt overrasket når hun spurte, hadde ikke sett for meg henne ta initiativ til å dra med nydama til exen med i hennes vennegjeng. Jeg har på en måte lyst, fordi jeg som sagt ikke kjenner en sjel her. Men blir litt mistenksom, enn om det er bare for å skape en god relasjon slik at hun har en sjans for at jeg skal ha sympati med henne under kranglene deres, og ikle han. Kan det være for å smiske? Eller er det faktisk en helhjertet invitasjon til å bli kjent med henne og hennes omgangskrets? Ingen vet jo, men føler ikke jeg kan spørre henne om dette direkte. Vil ikke gi inntrykk av at jeg tror hun er falsk eller noe. Hva ville dere tenkt i min situasjon? Vet ikke hva jeg skal svare på meldingen. Anonymous poster hash: f391b...137
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Jeg hadde snakket med samboeren og hørt hva han synes. Deretter hadde jeg nok mest sannsynlig takket ja, og gått med et åpent sinn, men hatt i bakhodet at hun kan ha baktanker. Men først og fremst synes jeg du skal glede deg over initiativet. Anonymous poster hash: 28fa0...421 4
94happy Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Jeg hadde snakket med samboeren og hørt hva han synes. Deretter hadde jeg nok mest sannsynlig takket ja, og gått med et åpent sinn, men hatt i bakhodet at hun kan ha baktanker. Men først og fremst synes jeg du skal glede deg over initiativet. Anonymous poster hash: 28fa0...421 Helt enig i dette :-)
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Nå har jeg "nettop" flyttet inn i huset til kjæresten. En helt ny plass og kjenner ikke noen i nærheten her. Kjæresten har barn fra før, og har egentlig et ganske anstrengt forhold til moren til barna. Dvs at det er litt småkrangling dem imellom, men de finner som regel løsninger på ting. Jeg og henne har et bra forhold syns jeg. Føler ikke det er noe anspent imellom oss to. Vi er ikke perlevenner men heller ikke uvenner, vi kan prate sammen og syns det er helt greit. Her om dagen sendte hun meg en melding, hun lurte på om jeg ville bli med henne og vennene hennes på deres ukentlige "strikkeklubb". Altså fokuset ligger ikke i hovedsak på strikkibg, men å samles og være sosiale. Jeg ble litt overrasket når hun spurte, hadde ikke sett for meg henne ta initiativ til å dra med nydama til exen med i hennes vennegjeng. Jeg har på en måte lyst, fordi jeg som sagt ikke kjenner en sjel her. Men blir litt mistenksom, enn om det er bare for å skape en god relasjon slik at hun har en sjans for at jeg skal ha sympati med henne under kranglene deres, og ikle han. Kan det være for å smiske? Eller er det faktisk en helhjertet invitasjon til å bli kjent med henne og hennes omgangskrets? Ingen vet jo, men føler ikke jeg kan spørre henne om dette direkte. Vil ikke gi inntrykk av at jeg tror hun er falsk eller noe. Hva ville dere tenkt i min situasjon? Vet ikke hva jeg skal svare på meldingen. Anonymous poster hash: f391b...137 Ville ha sendt link til diskusjonen på KG for da blir det lettere å snakkes etterpå.Anonymous poster hash: 68227...dda
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Nå har jeg "nettop" flyttet inn i huset til kjæresten. En helt ny plass og kjenner ikke noen i nærheten her. Kjæresten har barn fra før, og har egentlig et ganske anstrengt forhold til moren til barna. Dvs at det er litt småkrangling dem imellom, men de finner som regel løsninger på ting. Jeg og henne har et bra forhold syns jeg. Føler ikke det er noe anspent imellom oss to. Vi er ikke perlevenner men heller ikke uvenner, vi kan prate sammen og syns det er helt greit. Her om dagen sendte hun meg en melding, hun lurte på om jeg ville bli med henne og vennene hennes på deres ukentlige "strikkeklubb". Altså fokuset ligger ikke i hovedsak på strikkibg, men å samles og være sosiale. Jeg ble litt overrasket når hun spurte, hadde ikke sett for meg henne ta initiativ til å dra med nydama til exen med i hennes vennegjeng. Jeg har på en måte lyst, fordi jeg som sagt ikke kjenner en sjel her. Men blir litt mistenksom, enn om det er bare for å skape en god relasjon slik at hun har en sjans for at jeg skal ha sympati med henne under kranglene deres, og ikle han. Kan det være for å smiske? Eller er det faktisk en helhjertet invitasjon til å bli kjent med henne og hennes omgangskrets? Ingen vet jo, men føler ikke jeg kan spørre henne om dette direkte. Vil ikke gi inntrykk av at jeg tror hun er falsk eller noe. Hva ville dere tenkt i min situasjon? Vet ikke hva jeg skal svare på meldingen. Anonymous poster hash: f391b...137 Ville ha sendt link til diskusjonen på KG for da blir det lettere å snakkes etterpå.Anonymous poster hash: 68227...dda
Ferny Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Ville ha sendt link til diskusjonen på KG for da blir det lettere å snakkes etterpå.Anonymous poster hash: 68227...dda Hahaha! 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Jeg tenker at hun kanskje er nysgjerrig på hvem barnets stemor er, og vil ha hjelp fra venninner til å spørre deg ut. Anonymous poster hash: b4c9a...766
anybody Skrevet 26. august 2014 #8 Skrevet 26. august 2014 Jeg tenker at jeg ville dratt om jeg var deg. Hvis du merker det blir ubehagelig eller drama, kan du jo bare takke for deg og gå på en ålreit måte. Dette er jo en mamma, som sikkert vil at barna hennes skal ha det så godt som mulig. Hun vil nok vite hvem du er og hvordan du er, men det trenger jo ikke være noen baktanker med onde intensjoner fordet? Kanskje du også får en mulighet til å høre hennes side av "saken" og forstå hvorfro hun reagerer som hun gjør når de krangler. Og da har du kanskje mulighet til å være Sveits for barna. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå