Froz1 Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare følelsene mine, men føler jeg trenger noe råd av noen i en slags samme båt. Jeg har en helt fantastisk kjæreste. Han er trygg på seg selv, bryr seg masse om meg, lytter, koser, og gjentar flere ganger at han liker meg for den jeg er. Så er det meg som er full av angst. Og nå som jeg er i et forhold med en jeg gjerne kan se vare livet ut, er angsten på fullspinn. Jeg er så redd for å gjøre noe galt og miste gutten min. Ikke at jeg har noen interesse av å gjøre noe galt, men frykten er der fortsatt. Jeg er sånn som av og til snakker før jeg tenker og for tiden er jeg paranoid om jeg har sagt noe feil i en setting til noen som kan tolkes helt feil, eller at jeg har prøvd å være "morsom". Jeg er redd for at jeg kanskje har sagt noe på en fest en gang som kaaan ha tolkes som flørting, eller over kanten.... osv osv...Og at det kommer tilbake til han.. Med andre ord, drikker jeg ikke lenger. Hvordan kan jeg slappe av? og ikke gjøre dumme ting? Nyte forelskelsen? Når jeg føler meg lykkelig og avslappet så virker det som det dukker opp en ny bekymring, og det er så slitsomt...
Gjest _LilleMy Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Hvor lenge har dere vært sammen? Slapp av og lev som normalt. En fin regel er å ikke gjøre noe du ikke vil at han skal gjøre. Jeg sliter med det samme, bare at angsten er for andre ting i forholdet, men det har bedret seg etter å ha vært sammen lenge. Det er ekstremt siltsomt, men for meg ble det bedre bare av å være mer sammen, helt av seg selv. Kjenner på det i noen situasjoner enda, men i mye mindre grad enn før. Jeg tenker ofte "ville han likt dette?". Må jeg tenke det, så ville han sannsynligvis ikke likt det, og da gjør jeg det ikke, enkelt og greit. Jeg tror uansett ikke han ville slått opp med deg for småting som du nevner her.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Hvis du er så preget av angsten så må du jo ta tak i det og få hjelp! Anonymous poster hash: 26380...21a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå