AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Del Skrevet 26. august 2014 Har hørt om at det finnes noe boreelåsaktige greier til å henge ting på flere kilo opp på veggen. Noen som kjenner til det? Hvor får man evt. tak i det?Anonymous poster hash: 74309...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Del Skrevet 26. august 2014 -(Har murvegg, så ønsker å unngå å bore for mye i veggen).Anonymous poster hash: 74309...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #3 Del Skrevet 26. august 2014 Har fått prøver fra 3M tror jeg de heter. Ligger i en skuff, ubrukt. Fant ikke ut hvordan de skulle festes på veggen. Lettere å bore hull. Anonymous poster hash: 819d6...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #4 Del Skrevet 26. august 2014 Har fått prøver fra 3M tror jeg de heter. Ligger i en skuff, ubrukt. Fant ikke ut hvordan de skulle festes på veggen. Lettere å bore hull. Anonymous poster hash: 819d6...733 Ok, 3M, er det en butikk?Anonymous poster hash: 74309...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #5 Del Skrevet 26. august 2014 https://solutions.3m.com/wps/portal/3M/no_NO/EU-Command/Home/Products/Hanging/?MDR=true Der finner du de jeg har, med mulighet for å bestille gratis prøve. De selges på OBS bygg, vet jeg.Anonymous poster hash: 819d6...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 26. august 2014 #6 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg så de hadde noe sånt på Clas Ohlson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #7 Del Skrevet 26. august 2014 Ok! Takk for svar!Anonymous poster hash: 74309...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #8 Del Skrevet 26. august 2014 Ok! Takk for svar!Anonymous poster hash: 74309...df1 Kan du gi tilbakemeld. På hvordan du synes de fungerer?Anonymous poster hash: 819d6...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 19 timer siden #9 Del Skrevet 19 timer siden Gammel tråd… Men noen som har erfaring med dette? Funker det? Er de fra Europris like gode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Del Skrevet 16 timer siden To av mine bilder lå plutselig knust på gulvet en dag. Men kan jo være fordi det var festet på glassfiberstrie da. Selv om jeg vasket godt først. Hang et års tid før det glapp da. Anonymkode: f8b8f...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har hengt opp tunge ting med 3D Command fra Clas Olsson. Følg bruksanvisning nøye, så funker det fjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Handerrefyren Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden prøvde her hjemme, på noen bilder med glass, det ene ramla ned etter noen måneder, det andre tok nesten 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå