AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Del Skrevet 26. august 2014 Hei. Jeg tror at mannen min er utro eller så er det noe annet jeg ikke skjønner en dritt av. Grunnen er at han jobber alltid mye. Tar på seg ekstra vakter hele tiden. Vært over hyggelig i tlf med ei dame fra jobb en han eller bruker å Vær i tlf. Jeg vet at han har fått et godt forhold til ene kollegaen der ( dem skriver masse ilag og han skriver at dem to er et dream team osv. Hun inviterer han på ting) jeg reagerer ikke på det men han har løyet mye om henne, Feks at han driver å kjøre hun hjem, da kan han Feks si at grunnen til at han var sen hjem fra jobb i dag er pga at han slapp ut sent fra jobb eller at han var inne parkert, slike teite unnskyldninger istede for å si at han kjørte hun hjem liksom. Når jeg spurte han om dette så kom han med at det var kun en som hadde såtte på bilen det var en mann som jobba der men det er kjempe lenge siden. Åsso kom det fram senere at ja Mn da tenkte no han bare til jobb ikke fra jobb (grunnen til det er at ei venninne av meg hadde sett dem ti mye ilag) men hvorfor ikke bare være ærlig på dette og når han sier slikt så blir jeg mistenksom.. Han snakker bare om hun dama hele tiden. ( koselig at han har det kjekt på jobb men jeg vil ikke høre om jobb jobb hele tiden) det har jeg sakt ifra om:) For en god stund siden så starta han med at. Nei off se hvor feit jeg er da?? Må trene, vil se bra ut, prata om det hele tiden.. Han har kansje gått opp 3-4 kilo etter at vi ble ilag å har ikke hatt den intressa av trening, har fått føre meg at han ikke har vært gla i trening. Skjegget hans har luktet søtt til tider, annen lukt. .. har også sett at han har hatt glitter/ssminke glitter på huden. Han har sluttet å si elsker deg til meg og sexen er han ofte altfor sliten til. Tlf hans har han på seg 24 og rett atmed puta når han sover. Anonymous poster hash: 0eea8...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 26. august 2014 #2 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg skjønner veldig godt at du er mistenksom. Jeg ville spurt han direkte ut hva alle disse tingene betyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 26. august 2014 #3 Del Skrevet 26. august 2014 Hadde nok begynt å lure selv. Gjør som hun over sier - spør hva som foregår. Og si samtidig at du helst foretrekker at han avslutter forholdet før han finner seg en ny, hvis det er det han ønsker. Så pass mye respekt fortjener du som partneren hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #4 Del Skrevet 26. august 2014 Hadde nok begynt å lure selv. Gjør som hun over sier - spør hva som foregår. Og si samtidig at du helst foretrekker at han avslutter forholdet før han finner seg en ny, hvis det er det han ønsker. Så pass mye respekt fortjener du som partneren hans. For en stund siden så tok jeg det opp med han å sa at jeg følte at det var noe som ikke stemte og jeg spurte han om han har følelser eller et forhold til noen andre. Da sa han at jeg var den eneste osv osv osv... Anonymous poster hash: 0eea8...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 26. august 2014 #5 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg synes ikke du skal spørre om tingene, du skal helt rolig spørre om det er en affære mellom dem, og at det eneste svaret du vil ha er det ærlige svaret, intet annet. Og så tenker du. Du tenker på om en affære for deg vil være slutten på forholdet, eller om det som binder dere sammen ikke bare er sex, men det dere deler sammen, gjør sammen, den gjensidige følelsen mellom dere er sterkere enn et øyeblikks svakhet overfor en kollega. Avhengig av svaret hans og hvordan du selv føler overfor et potensielt sidesprang, så tar du beslutningen din basert på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #6 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg synes ikke du skal spørre om tingene, du skal helt rolig spørre om det er en affære mellom dem, og at det eneste svaret du vil ha er det ærlige svaret, intet annet. Og så tenker du. Du tenker på om en affære for deg vil være slutten på forholdet, eller om det som binder dere sammen ikke bare er sex, men det dere deler sammen, gjør sammen, den gjensidige følelsen mellom dere er sterkere enn et øyeblikks svakhet overfor en kollega. Avhengig av svaret hans og hvordan du selv føler overfor et potensielt sidesprang, så tar du beslutningen din basert på det. Men hvordan får jeg et ærlig svar da? Når han lyver ellers om ting. Jeg føler meg stuck! Er gravid 2-4 uker. Noe som vi har prøvd lenge men jeg angrer nå. Og jeg kan jo skjønne vist han er forelska i hun da hun er jo en vakker dame. Men men jeg føler på en måte at jobben kommer før oss. Feks at han kan ikke kjøre Kidden i bh i morra pga av at han må Vær på jobb kl 7 og ellers har det alltid gått greit at han kommer 10 min for sent( jeg har ikke lappen selv) men bare det får meg til å skurreAnonymous poster hash: 0eea8...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #7 Del Skrevet 26. august 2014 Ohmygoood. Skriv ordentlig norsk, kvinne! Anonymous poster hash: 54cef...903 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #8 Del Skrevet 26. august 2014 Enten så er han utro, eller så lyver han for å unngå at du skal bli mistenksom. Uansett må dere prate om det. Anonymous poster hash: d134d...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 26. august 2014 #9 Del Skrevet 26. august 2014 Det er ingen vits i å spørre rett ut, for menn lyver som regel i de situasjonene helt til de vet partneren har bevis. Han innrømmer ikke mer enn hva han må. Jeg ville startet min egen lille etterforskning meget diskrét. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 26. august 2014 #10 Del Skrevet 26. august 2014 Alle tegnene på utroskap er jo her: han lyver, jobber overtid, oppfører seg annerledes, vil ikke ha sex, lukter parfyme og vil begynne å trene. Se her: http://m.klikk.no/foreldre/helse/article877250.ece Dersom det stemmer er det utrolig dårlig gjort av ham, spesielt nå når dere skal ha barn. Du kan spør ham rett ut eller leke litt spion for å finne utav det. Det er en skikkelig trist situasjon TS, føler med deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 26. august 2014 #11 Del Skrevet 26. august 2014 Det er ingen vits i å spørre rett ut, for menn lyver som regel i de situasjonene helt til de vet partneren har bevis. Han innrømmer ikke mer enn hva han må. Jeg ville startet min egen lille etterforskning meget diskrét. Hvis man har bestemt seg på forhånd for at dette menensket lyver alltid, alt han sier er usant, så kan jeg ikke fatte og begripe hva som går av jenter og kvinner som luller seg inn i forhold med mennesker de mener aldri sier ett eneste sant ord, men bare juger dagen lang. Da er det kun feighet eller selvpining som gjør at man blir værende. Så til TS: Du har altså en mann du vet du ikke kan stole på siden du vet ljuger nær sagt fra solen står opp til den går ned. Dere har alt et barn? Det barnet du benevner 'kidden' som skal kjøres i barnehagen? Jeg skal ikke mene stort om å planlegge et barn til, fordi det barnet er underveis. Jeg forstår deg som enhver rolig samtale om hvordan dere vil ha det, som par og som sexpartnere, er bortkastet? I så tilfellet må du bestemme deg for om du kan leve med ham, enten det er slik eller sånn med kollegaen, eller om du ikke kan leve med ham og informere ham om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #12 Del Skrevet 26. august 2014 Alle tegnene på utroskap er jo her: han lyver, jobber overtid, oppfører seg annerledes, vil ikke ha sex, lukter parfyme og vil begynne å trene. Se her: http://m.klikk.no/foreldre/helse/article877250.ece Dersom det stemmer er det utrolig dårlig gjort av ham, spesielt nå når dere skal ha barn. Du kan spør ham rett ut eller leke litt spion for å finne utav det. Det er en skikkelig trist situasjon TS, føler med deg Ikke alt som stemte men veldig mye på den siste at han kommer med ting Feks sen hjem fra jobb osv. Det som er helt sprengt her er at jeg har gått lenge å ikke vært klar for å få et barn til, han har hatt så lyst på dette og til slutt så ville jeg og åsso skjer det slikt. Jeg sitter fast her hjemme. Jeg vet at jeg høres syk ut i hode nå men å ha kamera eller noe i bilen så jeg kunna ha avslørt han. Oppi alt så har jeg i grunnen bare lyst å flytte utAnonymous poster hash: 0eea8...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #13 Del Skrevet 26. august 2014 Hvis man har bestemt seg på forhånd for at dette menensket lyver alltid, alt han sier er usant, så kan jeg ikke fatte og begripe hva som går av jenter og kvinner som luller seg inn i forhold med mennesker de mener aldri sier ett eneste sant ord, men bare juger dagen lang. Da er det kun feighet eller selvpining som gjør at man blir værende. Så til TS: Du har altså en mann du vet du ikke kan stole på siden du vet ljuger nær sagt fra solen står opp til den går ned. Dere har alt et barn? Det barnet du benevner 'kidden' som skal kjøres i barnehagen? Jeg skal ikke mene stort om å planlegge et barn til, fordi det barnet er underveis. Jeg forstår deg som enhver rolig samtale om hvordan dere vil ha det, som par og som sexpartnere, er bortkastet? I så tilfellet må du bestemme deg for om du kan leve med ham, enten det er slik eller sånn med kollegaen, eller om du ikke kan leve med ham og informere ham om det. Du glemte en ting: at jeg håper på at det er JEG som tar feil og at han ikke er utro. Det er en grunn for også at jeg ikke har dratt ennaAnonymous poster hash: 0eea8...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 26. august 2014 #14 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Du glemte en ting: at jeg håper på at det er JEG som tar feil og at han ikke er utro. Det er en grunn for også at jeg ikke har dratt ennaAnonymous poster hash: 0eea8...06f Da må dere kunne snakke sammen, kunne stole på hverandre og også ha evnen til å legge en sak død når den er ferdig. Tillegg: KG er ikke nødvendigvis det beste stedet å spørre om brukerne mener en mann er utro. Endret 26. august 2014 av Lille-pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 26. august 2014 #15 Del Skrevet 26. august 2014 Snakk med han. Si rett ut hvordan du føler ting, og dine tanker rundt dere sånn som situasjonen er nå. Si at du har lyst å flytte ut. Si du mistenker at han er utro. Si du ikke stoler på han. La han få høre alt, og se hvordan reaksjon du får. -Alt kommer for en dag, og hvis han bruker åpenbart den tiden han får.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #16 Del Skrevet 26. august 2014 Det beste og mest sunne for forholdet deres er hvis du sier rett ut hvordan du føler ting, og at du mistenker han er utro mot deg. Hvis du derimot ikke tror han ville snakket sant hvis du konfronterte han ville jeg prøvd å skaffe litt "bevis" først. Det første stedet jeg tenkte da er mobilen, siden han alltid har telefonen i nærheten og det ser ut til å plage deg litt slik du legger det i HI.. Det beste er selvfølgelig å snakke ut med partner så han også får forsvare seg selv uten at du gjør opp for mange meninger og tanker selv. Det med mobilen ville jeg kalt en nød plan. Anonymous poster hash: 5f279...c06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå