AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Det har seg slik at jeg har blitt ordentlig sjarmert av en mann på slutten av tredveårene, jeg selv er 21. Jeg ser via facebooken hans at det finnes drøssevis av jenter på min egen alder som liker og kommenterer på bildene, og jeg er ikke så naiv at jeg ikke skjønner at han sikkert har sjarmert de alle. Vi fikk en god tone, har gjort mye sammen på kort tid, men befinner oss på hver vår side av landet. Han tok mye kontakt, og skrev smigrende meldinger, men nå har det dalt ut.. Tenker at han er en eventyrlysten fyr som tar med alle nye jenter på hytteturer og lignende med en gang han møter de, slik han gjorde med meg.. problemet er bare at jeg falt for det.. Er det noen andre som har vært i en lignende situasjon? Hvordan har en kjekk, litt eldre mann forført deg? Ville satt veldig pris om noen kunne dele sine egne erfaringer.. Anonymous poster hash: d5c0f...b9b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Det har seg slik at jeg har blitt ordentlig sjarmert av en mann på slutten av tredveårene, jeg selv er 21. Jeg ser via facebooken hans at det finnes drøssevis av jenter på min egen alder som liker og kommenterer på bildene, og jeg er ikke så naiv at jeg ikke skjønner at han sikkert har sjarmert de alle.Vi fikk en god tone, har gjort mye sammen på kort tid, men befinner oss på hver vår side av landet. Han tok mye kontakt, og skrev smigrende meldinger, men nå har det dalt ut.. Tenker at han er en eventyrlysten fyr som tar med alle nye jenter på hytteturer og lignende med en gang han møter de, slik han gjorde med meg.. problemet er bare at jeg falt for det..Er det noen andre som har vært i en lignende situasjon? Hvordan har en kjekk, litt eldre mann forført deg? Ville satt veldig pris om noen kunne dele sine egne erfaringer.. Anonymous poster hash: d5c0f...b9b Håper for guds skyld ikke du er en mann i slutten av 30-åra, som er ute etter tips til å forføre jenter i begynnelsen av 20-åra....Anonymous poster hash: 80ea3...141 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Håper for guds skyld ikke du er en mann i slutten av 30-åra, som er ute etter tips til å forføre jenter i begynnelsen av 20-åra....Anonymous poster hash: 80ea3...141 Oi, var det sånn det fremsto? Nei, men jeg har blitt tatt med på hyttetur, fått besøk, konsert og lignende. Ja, til og med blitt introdusert for venner, og allikevel føler jeg meg bare brukt og utnyttet. Selvom jeg ikke syns det er vanlig å gjøre det med folk man ikke føler noe mer for, føler jeg allikevel at han bare er typen til å gjøre det. Ville vite hva dere tenkte om dette. Er jo vanskelig å svare, men ville bare få luftet tankene mine.... Anonymous poster hash: d5c0f...b9b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Gratulerer, du har funnet en Don Juan. De lover gull og grønne skoger, men så dabber det av når de har fått sex, evt. når de skjønner at de ikke får sex, evt. de skjønner at dersom de har sex, blir de belemret med et innpåslitent kvinnemenneske som vil ha hus og barn og volvo i lang tid. Og hvordan de forfører? En ekte Don Juan forfører ulike kvinner på ulik måte, alt ettersom hvordan kvinnen er og hva kvinnen ønsker/har lyst å høre. Anonymous poster hash: b0e37...b50 1
Kvinne87Rogaland Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 (endret) Feil tråd Endret 26. august 2014 av Kvinne87Rogaland
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Åhh.. Jeg har lyst til å bli forført av en litt eldre mann. Anonymous poster hash: 56a29...d29
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #7 Skrevet 26. august 2014 Er det du som har laget http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=859951&page=1 også? Anonymous poster hash: 56a29...d29 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #8 Skrevet 26. august 2014 Det har seg slik at jeg har blitt ordentlig sjarmert av en mann på slutten av tredveårene, jeg selv er 21. Jeg ser via facebooken hans at det finnes drøssevis av jenter på min egen alder som liker og kommenterer på bildene, og jeg er ikke så naiv at jeg ikke skjønner at han sikkert har sjarmert de alle.Vi fikk en god tone, har gjort mye sammen på kort tid, men befinner oss på hver vår side av landet. Han tok mye kontakt, og skrev smigrende meldinger, men nå har det dalt ut.. Tenker at han er en eventyrlysten fyr som tar med alle nye jenter på hytteturer og lignende med en gang han møter de, slik han gjorde med meg.. problemet er bare at jeg falt for det..Er det noen andre som har vært i en lignende situasjon? Hvordan har en kjekk, litt eldre mann forført deg? Ville satt veldig pris om noen kunne dele sine egne erfaringer.. Anonymous poster hash: d5c0f...b9b Var bare dette jeg syns så mistenkelig ut Tenkte at det enten var skrevet av en mann i slutten av 30-åra som ville ha noen gode runkehistorier, eller noen gode forføringsideer Anonymous poster hash: 80ea3...141 1
Ferny Skrevet 26. august 2014 #9 Skrevet 26. august 2014 17 års aldersforskjell er jo mye, særlig når den yngste bare er 21 år gammel. Kan hende han ikke bryr seg om aldersforskjellen, men avstanden vil jo uansett bli et problem for fortsettelsen. Du sier at kontakten har dabbet av i tillegg - det er jo ikke akkurat et godt tegn. Har han sagt noe om når dere sees igjen neste gang? Hvis ikke - så tror jeg ikke han ser på relasjonen deres som særlig seriøs, dessverre. Likte selv litt eldre menn da jeg var på din alder. Men største avstand i alder har vært 11 år, og det er jo fortsatt en del mindre enn den dere opplever. Han jeg traff var imidlertid seriøs, til tross for at det også var geografisk avstand inni bildet. Ble jo kjærester og hele pakken. Vet at det er store muligheter for at du blir såret, men jeg er nå likevel ikke like raskt ute med å rope at han bruker deg for sex, sånn som jeg så en del hylte i den andre aktuelle tråden. Det er bare han som vet hvorfor han treffer deg. Og hvis du spør han om hans intensjoner, så tror jeg faktisk han er voksen nok til å svare deg ærlig. Han vet at du er ung, og at du sikkert forelsker deg lettere enn han - og da er det vanskelig å ha hjerte til å eventuelt lyge. Jeg hadde prøvd å få snakket litt med han...
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #10 Skrevet 26. august 2014 17 års aldersforskjell er jo mye, særlig når den yngste bare er 21 år gammel. Kan hende han ikke bryr seg om aldersforskjellen, men avstanden vil jo uansett bli et problem for fortsettelsen. Du sier at kontakten har dabbet av i tillegg - det er jo ikke akkurat et godt tegn. Har han sagt noe om når dere sees igjen neste gang? Hvis ikke - så tror jeg ikke han ser på relasjonen deres som særlig seriøs, dessverre. Likte selv litt eldre menn da jeg var på din alder. Men største avstand i alder har vært 11 år, og det er jo fortsatt en del mindre enn den dere opplever. Han jeg traff var imidlertid seriøs, til tross for at det også var geografisk avstand inni bildet. Ble jo kjærester og hele pakken. Vet at det er store muligheter for at du blir såret, men jeg er nå likevel ikke like raskt ute med å rope at han bruker deg for sex, sånn som jeg så en del hylte i den andre aktuelle tråden. Det er bare han som vet hvorfor han treffer deg. Og hvis du spør han om hans intensjoner, så tror jeg faktisk han er voksen nok til å svare deg ærlig. Han vet at du er ung, og at du sikkert forelsker deg lettere enn han - og da er det vanskelig å ha hjerte til å eventuelt lyge. Jeg hadde prøvd å få snakket litt med han... Så deilig med et utfyllende svar! Når vi var sammen i helgen, snakket han om at jeg måtte komme og se hjemstedet hans o.l, men ingen konkrete planer. Han har sagt at han merket han var glad i meg, men det er også det siste tegnet jeg har fått fra ham. Jeg forhastet meg litt og slettet nummer og alle meldinger fra han, så jeg ikke skulle bli fristet til å sende han en melding (bli oppfattet som masete, trengende og naiv). Uff, men jeg er betatt, og jeg tror desverre ikke jeg får høre fra han, da jeg tror at dette lille eventyret med meg, bare er et av hundre for han. Anonymous poster hash: d5c0f...b9b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #11 Skrevet 26. august 2014 Var bare dette jeg syns så mistenkelig ut Tenkte at det enten var skrevet av en mann i slutten av 30-åra som ville ha noen gode runkehistorier, eller noen gode forføringsideer Anonymous poster hash: 80ea3...141 Haha, uff... Anonymous poster hash: d5c0f...b9b
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #12 Skrevet 26. august 2014 Er det du som har laget http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=859951&page=1 også? Anonymous poster hash: 56a29...d29 Pinlig å innrømme, men ja. Anonymous poster hash: d5c0f...b9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå