AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Skrevet 26. august 2014 Hei ! Alt begynte med at e møttet en gutt på jobben i en juleavslutning bedriften arrangerte. Vi satt ved siden hverandre og var ganske stille begge to, men av en eller annen grunn så likte e han. Men for noe måneder siden traff e han igjen på en fest som fellesvennen vår holdt. Da e så han snakket med en venn. Så stirte jeg ganske lenge på han og var litt i tvil om det var samme gutten. Fordi jeg var ganske full og han hadde blitt mye tynnere enn sist gang e så han på juleavslutningen. Så jeg bestemte meg for å gå bort til han og snakke med han. Vi sto og snakket ganske lenge ilag. Fant ut at han var samme gutten. Og plutselig sa jeg nokke til han uten å tenke over : jeg lika deg. Han ble litt sjokkert for en random jente plutselig kom bort til han og sa at ho lika han liksom. Men det ende opp med at vi sto ved hverandre hele festen og koste oss. Nokke dager etter den kvelden så tok jeg kontakt med han på Facebook. Jeg har vært hjemme hos han 5-6 ganger. Men det har alltid vært en til to ukers mellomrom mellom hverandre. På begynnelsen så har vi sendt melding til hverandre ganske ofte ( men ikke hver dag). Men det ende opp med at vi nesten ikke sende melding til hverandre for vi har egentlig ikke så mye å snakke om. Han har sagt til meg at vi han lika meg men ikke dødsforelska i meg. Men for nokke uker siden har han sagt at han har blitt mer glad i meg og sånn. Jeg føler bare at det ikke blir noe mellom oss. vi snakke ilag når vi ser hverandre på jobben. Men det var ikke noe kleming som før lenger. Hva skal jeg gjør. Skal jeg bare glemme han eller skal e forsette å like han? For å si det sånn så kjenne vi så vidt hverandre. Denne helga skal jeg på en fest. Jeg lurer på om jeg skal invitere han eller skal jeg la være? Anonymous poster hash: 97ae3...5d2 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Skrevet 26. august 2014 Hvor gamle er dere? Dere høres ganske unge ut, og kanskje veldig sjenerte begge to? Inviter han med. Hvis han er interessert sier han ja, så kan dere drikke litt sammen og komme nærmere hverandre. Hvis dere er veldig sjenert er det lettere med litt alkohol i blodet. Hvis han sier nei og ikke tar noe særlig mer kontakt, er det best å bare la det gå. Anonymous poster hash: ec6be...56c 1
Hedda-78 Skrevet 26. august 2014 #3 Skrevet 26. august 2014 Om du skal fortsette å like ham er jo ikke noe du egentlig kan bestemme selv. Følelser kjører sitt eget løp. Hvis du føler at det ikke blir noe mellom dere, så er det vel ikke den store gnisten der da. Er det full klaff fra begge, så går slikt av seg selv. 1
W3ndi Skrevet 26. august 2014 #4 Skrevet 26. august 2014 Jeg er 19 han er 22. Burde egentlig kalle han for en mann men det høres så gammel ut X) Men det er ikke der problemet ligger, men hver gang etter vi har vært med hverandre en dag eller noe sånt. Så tar ikke vi kontakt med hverandre før noe uker etter. For vi har egentlig ingenting å snakke om. Syns jeg burde egentlig sende han melding først også. Men vet oftest ikke hva jeg skal skrive. Men når vi møttes face to face så er det helt greit. Da kan vi gjerne godt snakke ilag i flere time.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #5 Skrevet 26. august 2014 Så dere er ikke spesielt sjenerte? Da er det ikke liv laga, tror jeg. Har man ingenting å si til hverandre på et par uker så er ikke kjemien eller interessen nok tilstede. Sender dere ikke meldinger der dere tar opp samtaler dere hadde når dere møttes? "Hvordan gikk det på møtet?" for eksempel. Eller bare "hva gjør du", "hva skal du i dag", slike spørsmål? Anonymous poster hash: ec6be...56c 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #6 Skrevet 26. august 2014 Jeg synes det er kjedelig å sende mld, og liker ikke å sitte med nesa i mobilen hele tiden... Du skriver at dere kan snakke lenge når dere sees ansikt til ansikt. Så du kan høre om han vil finne på noe en dag? At han sier han blir mer og mer glad i deg, er verdt noe! Jeg kjenner meg igjen i dette, bortsett fra at jeg bor langt unna han jeg liker. Så å snakke på tlf/sms er eneste måte å kommunisere på nå. Anonymous poster hash: 14465...1d8 1
W3ndi Skrevet 27. august 2014 #7 Skrevet 27. august 2014 Han er ikke så veldig sjenert. Men e blir sjenert og nervøs hver gang e møtte han. Hvis han virkelig like meg så ville han sendt meg melding litt oftere. Hver gang vi sende melding til hverandre så er ikke det mye vi snakke om, sånne enkle spørsmål som "hvor var du i helga og sånn". Sist han sendte meg melding var på søndagen. Syns at det var så lenge siden sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå