Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei!

jeg bare undres på en ting.

det er litt over to måneder siden hun gjorde det slutt med meg, men det går bra nå.savner det vi hadde, men innser vel egentlig at det ikke er noe igjen å hente selv om at jeg vil tro det..

var på fest i helgen og det var en jente der som ville rote med meg.. hun var pen og alt, men jeg klarte ikke å la meg rive med.

frykter at jeg kommer til å gå og være singel for alltid nå, selv om at det alltids kommer en ny som alle sier..

jeg vil ikke gå inn i et nytt forhold og vite at kanskje blir jeg såret på nytt slik jeg ble sist..det ville jeg ikke overlved for det er/var helt grusomt..

noen som har følt det slik som har noen gode råd på hva jeg kan gjøre for å komme meg litt lengre vekk fra x'en?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Ta tiden til hjelp du.. To mnd er ingenting.. Det blir nok lettere etter hvert men du må ikke presse deg selv til å gå inn i noe nytt for fort.. Først i helga klarte jeg å åpne øya mine for en ny, det er snart to år siden det ble slutt.. Sånne ting tar tid om man har elsket noen og det tar tid før man tørr og åpne seg og gjøre seg sårbar igjen...

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...