Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. noen som vet hvordan røhnisch-tøy er i størrelsene? Er på jakt etter nytt treningstøy og har funnet noe fra røhnisch men vet ikke riktig hvilken størrelse jeg skal velge. håper noen kan hjelpe :)

Skrevet

I + size er de iallfall små. Eller så passer buksene bare ikke kroppen min.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes toppene kan være litt knappe, kjøper alltid en størrelse større enn hva jeg egentlig bruker. Anti-shake tightsene (som jeg er storfan av) derimot vil jeg si er mere normale i størrelsen.

Skrevet

Jeg ville ikke tatt den guiden for god fisk, som sagt så stemmer ikke de for meg. Jeg bruker 3-4 størrelser mindre i bukser ellers enn jeg gjør i Rønisch sine ikke-stretch bukser.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker akkurat samme størrelse som jeg gjør til vanlig. TS, dette ble visst bare enda mer forvirrende. :P

Skrevet

Jeg bruker akkurat samme størrelse som jeg gjør til vanlig. TS, dette ble visst bare enda mer forvirrende. :P

Vel, altså, kan godt være at normalstørrelsene er mer vanlige, men min erfaring er altså at + ikke er det. ;)

• Liker 2
Skrevet

Bruker samme str i buksene (antishake) som i andre klær, i overdeler må jeg opp en str.

Skrevet

Jeg har to bukser fra Rönisch, en capri og en lang. Synes de er helt normale i størrelsen. Bruker M, og det bruker jeg i det fleste andre merker også.

Skrevet

Har 2 antishake, og valgte én str mindre enn jeg vanligvis bruker. Og angrer ikke på det i det hele tatt:-)

Skrevet

Valgte en størrelse mindre (antishake) enn jeg ville gjort på vanlige klær. Sitter helt perfekt.

Anonymous poster hash: 9dd8a...4a3
Skrevet

Jeg går ned en størrelse i tights enn jeg har i vanlige klær. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...