Gjest observatøren Skrevet 5. juli 2004 #1 Del Skrevet 5. juli 2004 Her kan du endelig få en forklaring på hvorfor kvinner faller for drittsekker, og ikke menn som er snille: http://www.heartless-bitches.com/rants/nic.../niceguys.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. juli 2004 #2 Del Skrevet 5. juli 2004 Tro meg, observatør, det er ingen kvinner som hater snille menn. Tvert i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 5. juli 2004 #3 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har selv funnet en veldig snill mann...Kanskje jeg ikke er kvinne da...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. juli 2004 #4 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har selv funnet en veldig snill mann...Kanskje jeg ikke er kvinne da...? :klø: Er du mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 5. juli 2004 #5 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg orket ikke lese det lange styket.. Jeg har en snill mann jeg, er veldig fornøyd med det.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. juli 2004 #6 Del Skrevet 5. juli 2004 Giddet ikke å lese linken jeg heller. Men, at kvinner hater snille menn?? Eh!..hello?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 5. juli 2004 #7 Del Skrevet 5. juli 2004 Er du mann? Ikke som jeg vet. Og kjæresten min har heller ikke nevnt noe, så enten har han ikke merket det eller så er han homo. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #8 Del Skrevet 5. juli 2004 Nei, men seriøst, kvinner hater da ikke snille menn. jeg gjør i alle fall ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 5. juli 2004 #9 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg kjenner ingen som hater snille menn, men jeg holder meg laaaangt unna menn som syter over at de ikke får seg kvinner fordi de er snille og at kvinner ikke liker snille gutter.... da er det som regel ikke "snillheten" som er problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 5. juli 2004 #10 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg har en snill mann jeg, er veldig fornøyd med det.. Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 5. juli 2004 #11 Del Skrevet 5. juli 2004 Kjæresten min er jo verdens snilleste! Muligens homo eller bare uoppmerksom men likevel..... *Kaster meg over ham og hater alt jeg kan ........ * *SENSURERT* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #12 Del Skrevet 5. juli 2004 Leste linken, men er helt uenig i dt som står der. Nemlig at snille menn bare er snille fordi de har sårlig selvtillit og er redd for at dama skal dumpe dem hvis de viser mindre sjarmerende sider av personligheten. Dette stemmer ikke med min erfaring.Kjæresten min er veldig snill og grei, men har våger også å ha dårlige dager. Jeg liker han akkurat som han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 5. juli 2004 #13 Del Skrevet 5. juli 2004 I den linken var det ikke snille menn som var omtalt, det var faktisk oppskriften på en skikkelig tøffelhelt. Og det er stor forskjell på å være snill og å være en tøffel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. juli 2004 #14 Del Skrevet 5. juli 2004 Kjæresten min er jo verdens snilleste! Muligens homo eller bare uoppmerksom men likevel..... *Kaster meg over ham og hater alt jeg kan ........ * *SENSURERT* Godt du har vett til å hate din mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 5. juli 2004 #15 Del Skrevet 5. juli 2004 Ja, ikke sant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 5. juli 2004 #16 Del Skrevet 5. juli 2004 Tar med de deilige jordbærene je gfikk av mylian og hater litt til, etter å ha dratt for sensur-gardina.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest observatøren Skrevet 5. juli 2004 #17 Del Skrevet 5. juli 2004 Det reageres på at jeg bruker uttrykket "snill" Men det er litt teit at 90 prosent forholder seg kun til det, og ikke til det som står i artikkelen. "Snill" begrepet er jo selvsagt problematisk. Men uansett så er uttrykket "nice" brukt på engelsk. Tøffel ja, ser det er brukt. Men er det slik å forstå at en tøffel egentlig er slem? Tror det var noe av det artikkelen ville frem til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #18 Del Skrevet 5. juli 2004 Det reageres på at jeg bruker uttrykket "snill" Men det er litt teit at 90 prosent forholder seg kun til det, og ikke til det som står i artikkelen. "Snill" begrepet er jo selvsagt problematisk. Men uansett så er uttrykket "nice" brukt på engelsk. Tøffel ja, ser det er brukt. Men er det slik å forstå at en tøffel egentlig er slem? Tror det var noe av det artikkelen ville frem til. Du har latt det bli forbigått i stillhet, at denne siden er en ironisk og generalisrende. Få alle de korrekte "fakta" på bordet først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest observatøren Skrevet 5. juli 2004 #19 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg linket til en side, da må man lese innholdet og gjøre opp sin egen mening. (det var nemlig ikke mange opplysninger man kunne hente fra mitt innlegg) Når det gjelder generalisering, så kan du ta en titt på overskriften på denne forumtypen. Hvilke korrekte fakta er det egentlig du viser til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #20 Del Skrevet 5. juli 2004 Hadde vel regnet med at du greide selv å se humoren vedr. denne siden, men der tok jeg feil gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå