AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #1 Del Skrevet 26. august 2014 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne.. I går fikk jeg hårfarge på tannbørsten så jeg lot den ligge i klorin og vann over natten. Fargen er borte og jeg har rensen børsten med vann, men det lukter fremdeles klorin. Er det trygt å bruke den selv om den lukter enda? Eller blir jeg dausjuk? Anonymous poster hash: b77a1...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #2 Del Skrevet 26. august 2014 Klor er veldig giftig, så jeg ville heller kjøpt en ny tannkost hvis jeg var deg. De er ikke så veldig dyre. Anonymous poster hash: c2622...f12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #3 Del Skrevet 26. august 2014 Kjøp deg en ny, med både fargestoff og klorin så trenger du ikke putte den inn i munnen flere ganger.Må du så kan du prøve å koke den med litt zalo el. Klorin etterlater seg klorsalter. Fargestoffene fra hårfarge er ikke beregnet til innvortes bruk. I munnen har du sensible og tynne slimhinner, så denne kombinasjonen tror jeg du skal stå over.Anonymous poster hash: 1efe9...a0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusemamma Skrevet 26. august 2014 #4 Del Skrevet 26. august 2014 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne.. I går fikk jeg hårfarge på tannbørsten så jeg lot den ligge i klorin og vann over natten. Fargen er borte og jeg har rensen børsten med vann, men det lukter fremdeles klorin. Er det trygt å bruke den selv om den lukter enda? Eller blir jeg dausjuk? Anonymous poster hash: b77a1...973 Kjøp ny 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøugla Skrevet 26. august 2014 #5 Del Skrevet 26. august 2014 Kjøp en ny! :O 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #6 Del Skrevet 26. august 2014 Hva i alle dager... Jeg hadde kjøpt ny ASAP. Jeg skifter regelmessig tannbørste uansett da jeg er opptatt av god tannhygiene. Hvorfor er det så viktig for deg å beholde akkurat denne tannbørsten? Anonymous poster hash: 9756a...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #7 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg er litt nysgjerrig her: hvorfor mente du at KLORIN var riktige middel for å fjerne hårfarge? Klorin dreper bakterier. Det er liksom ikke bakterier som er problemet hvis du pusser tenna med hårfarge Anonymous poster hash: eadde...b83 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #8 Del Skrevet 26. august 2014 Fargen ble jo borte da.. Det er en elektrisk tannbørste og jeg får ikke tak i nye børster nå, derfor tenkte jeg å prøve å redde den gamle. Et annet problem er at hårfargen min ble forferdelig og jeg vil helst vente litt med å dra i butikken Anonymous poster hash: b77a1...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøugla Skrevet 26. august 2014 #9 Del Skrevet 26. august 2014 Da kjøper du en vanlig tannbørste frem til du får tak i en ny som passer til den elektriske. Du må vel ut av huset en eller annen gang uansett? Jobb, skole, handle mat? Nå vet jeg ikke hvilken farge du har på håret ditt nå, men mye kan skjules ved å gå ut med vått hår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 26. august 2014 #10 Del Skrevet 26. august 2014 Klorin skal under ingen omstendigheter inntas, så en ny tannbørste er påkrevet. Manuell tannbørste fungerer fint, og siden du ikke lenger får tak i børster til den gamle som du puttet i Klorin så er det vel snart på tide å bytte den uansett. Den du har puttet i klor, den kaster du, asap. Sikkerhetsdatablad for Klorin finner du her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #11 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg er litt nysgjerrig her: hvorfor mente du at KLORIN var riktige middel for å fjerne hårfarge? Klorin dreper bakterier. Det er liksom ikke bakterier som er problemet hvis du pusser tenna med hårfarge Anonymous poster hash: eadde...b83 Klorin bleker. Så enkelt. Jeg tror uansett jeg ville kjøpt en ny, selv om det ikke er farlig å bruke den om du skyller den godt. Man bader jo i klorvann på offentlige bad, så det er ikke så farlig. Anonymous poster hash: a3c67...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #12 Del Skrevet 26. august 2014 Klorin bleker. Så enkelt. Jeg tror uansett jeg ville kjøpt en ny, selv om det ikke er farlig å bruke den om du skyller den godt. Man bader jo i klorvann på offentlige bad, så det er ikke så farlig.Anonymous poster hash: a3c67...052 Jeg tror du har misforstått noe vesentlig her. Anonymous poster hash: 9756a...8f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #13 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg tror du har misforstått noe vesentlig her. Anonymous poster hash: 9756a...8f9 Man bader i klorvann, ja. Hva mener du jeg har misforstått? Anonymous poster hash: a3c67...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 26. august 2014 #14 Del Skrevet 26. august 2014 Kjøp deg en ny tannbørste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anybody Skrevet 26. august 2014 #15 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg er litt nysgjerrig her: hvorfor mente du at KLORIN var riktige middel for å fjerne hårfarge? Klorin dreper bakterier. Det er liksom ikke bakterier som er problemet hvis du pusser tenna med hårfarge Anonymous poster hash: eadde...b83 Kanskje fordi klorin bleker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #16 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg pusset tennene med den tideligere og jeg er hvertfall ikke død eller dausjuk enda. Jeg lot den ligge i vann og skylte den godt flere ganger før jeg pusset tennene da, så den luktet ikke klor. Skylte munnen godt etterpå også, just in case. Men jeg kjøper nok ny tannbørste neste gang jeg er i butikken Anonymous poster hash: b77a1...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #17 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg pusset tennene med den tideligere og jeg er hvertfall ikke død eller dausjuk enda. Jeg lot den ligge i vann og skylte den godt flere ganger før jeg pusset tennene da, så den luktet ikke klor. Skylte munnen godt etterpå også, just in case. Men jeg kjøper nok ny tannbørste neste gang jeg er i butikken Anonymous poster hash: b77a1...973 Enkelte folk er bare enkelt og greit dioter. Anonymous poster hash: 9756a...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #18 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg pusset tennene med den tideligere og jeg er hvertfall ikke død eller dausjuk enda. Jeg lot den ligge i vann og skylte den godt flere ganger før jeg pusset tennene da, så den luktet ikke klor. Skylte munnen godt etterpå også, just in case. Men jeg kjøper nok ny tannbørste neste gang jeg er i butikken Anonymous poster hash: b77a1...973 Er vel ett ordtak som lyder omtrent : "det som ikke dreper deg gjør deg sterkere" Men vet ikke helt om det passer så godt her....Anonymous poster hash: eb8e9...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #19 Del Skrevet 26. august 2014 Fargen ble jo borte da.. Det er en elektrisk tannbørste og jeg får ikke tak i nye børster nå, derfor tenkte jeg å prøve å redde den gamle. Et annet problem er at hårfargen min ble forferdelig og jeg vil helst vente litt med å dra i butikken Anonymous poster hash: b77a1...973 Derfor kjøper jeg FØR jeg er tom av ting jeg bruker daglig og ikke bare kan kjøre milevis på butikken og kjøpe, fordi det plutselig skjer et uhell. Små kriselagre er ikke så dumt, skjønner du.Anonymous poster hash: 1efe9...a0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2014 #20 Del Skrevet 26. august 2014 Klorin bleker. Så enkelt.Anonymous poster hash: a3c67...052 Bleking er ikke det samme som fjerning ...og jeg tror virkelig du bør sette deg litt inn i hvordan dette med giftighet fungerer. Det handler om doser. Det er metanol i eplejuice og det er jo helt ufarlig, det betyr ikke at det er greit å drikke et glass med tresprit til frokost i stedet. Anonymous poster hash: eadde...b83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå